En regning torsdag

Fortfarande snorig och lite tröttare. Om möjligt ännu mer grinig på glasögon nu när det regnar. Hela världen blir prickig.
 
Jag var lite duktig i förmiddags och såg till att fixa nytt id-kort i (för att vara mig) god tid nu när mitt går ut i början av december. Jag tror det tog ungefär fem minuter och jag har gått och dragit ut på att göra det i två månader. Det här med att komma till skott är inte riktigt min grej men nu är det som sagt gjort. 
 
Sen klättrade jag, trots att det är typ krypavstånd.. eller ja tio minuters promenad.. från polisen till klätterhallen höll jag på att kissa på mig. Jag hade ändå valt att ta en mycket mindre tekopp än vanligt på morgonen men det hjälpte tydligen inte. Kändes bra att klättra. Fortfarande är hjärnan och kroppen lite seg men utifrån dom förutsättningarna var det ett riktigt bra pass.
 
När jag begav mig hemifrån bestämde jag mig för att idag ska den stackars kameran få komma ut och rastas lite, den har blivit liggande här hemma alldeles för länge och bara använts till att fota illrar (vilket visserligen inte är så illa men ändå). Jäklar vad det märks när man tar ett uppehåll, det var inte mycket som såg bra ut och inte hjälpte det till att det regnade ordentligt så jag och mina prickiga glasögon hade svårt att se hur bilderna såg ut på plats. Det här är i alla fall dom två bästa tror jag:
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Patricia

sv; Nja, det lär inte bli så mycket tid för att njuta med familjen. Kom bara hit för att jobba denna gången så det blir nog fullt ös - sen lär jag mer eller mindre dö den där trötthetsdöden.

Jo, har du spelat handboll så länge så lär du ju vara en teamspelar. Jag har visserligen spelat både fotboll och innerbandy, men det var ridningen som vann i det jag tyckte var roligast. Visst, lagspelare med hästen, men knappast med andra människor.
kram

2013-11-22 @ 22:19:08
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Elin

De där två bilderna är ju underbara! Var nöjd!

Är tillbaka i bloggvärlden igen :)

Det gör inget att vardagen är sned och kanske lite prickig. Tänk vad mycket finare världen blir när du ser den klarare. Är glasögonen gamla eller skulle det bli bättre med update?


Förstår det. Gamla som fått slita länge och sedan avslutat det hela med ett lite ovärdigt liv känns ändå mindre sorgset att säga farväl av. Även om maten inte gjorde farvälet lättare dock. Det förstår jag.

Så även loka-vattnet med chokladsmak går ner? ^^
Kram

2013-11-23 @ 01:56:38
URL: http://www.uturanorexin.blogg.se
Postat av: Elin

De där två bilderna är ju underbara! Var nöjd!

Är tillbaka i bloggvärlden igen :)

Det gör inget att vardagen är sned och kanske lite prickig. Tänk vad mycket finare världen blir när du ser den klarare. Är glasögonen gamla eller skulle det bli bättre med update?


Förstår det. Gamla som fått slita länge och sedan avslutat det hela med ett lite ovärdigt liv känns ändå mindre sorgset att säga farväl av. Även om maten inte gjorde farvälet lättare dock. Det förstår jag.

Så även loka-vattnet med chokladsmak går ner? ^^
Kram

2013-11-23 @ 01:56:39
URL: http://www.uturanorexin.blogg.se
Postat av: Elin

De där två bilderna är ju underbara! Var nöjd!

Är tillbaka i bloggvärlden igen :)

Det gör inget att vardagen är sned och kanske lite prickig. Tänk vad mycket finare världen blir när du ser den klarare. Är glasögonen gamla eller skulle det bli bättre med update?


Förstår det. Gamla som fått slita länge och sedan avslutat det hela med ett lite ovärdigt liv känns ändå mindre sorgset att säga farväl av. Även om maten inte gjorde farvälet lättare dock. Det förstår jag.

Så även loka-vattnet med chokladsmak går ner? ^^
Kram

2013-11-23 @ 01:56:41
URL: http://www.uturanorexin.blogg.se
Postat av: Elin

De där två bilderna är ju underbara! Var nöjd!

Är tillbaka i bloggvärlden igen :)

Det gör inget att vardagen är sned och kanske lite prickig. Tänk vad mycket finare världen blir när du ser den klarare. Är glasögonen gamla eller skulle det bli bättre med update?


Förstår det. Gamla som fått slita länge och sedan avslutat det hela med ett lite ovärdigt liv känns ändå mindre sorgset att säga farväl av. Även om maten inte gjorde farvälet lättare dock. Det förstår jag.

Så även loka-vattnet med chokladsmak går ner? ^^
Kram

2013-11-23 @ 01:56:42
URL: http://www.uturanorexin.blogg.se
Postat av: Emmy

Jättefina bilder men förstår lite att det inte är lika lätt när man inte fotat på ett tag :) Skönt även att ditt klätterpass överlag var ett grymt ett!

sv;
Eller hur, värsta skumt. Var någon gång utanför simträningen och när jag gick in vid fyra insåg jag att det redan mörknade (detta var dock ett par veckor sen) :)

Jaa alltså jag har bara druckit alkoholfri (såklart, håller mig mer än gärna inom gränser. Är en sådan person :)) och jag minns inte riktigt vad för smak den hade. Givetvis varm också som du också föredrar hihi, som sagt så känns det som varm saft då :D

Förlåt för så sent svar förresten! Har varit väldigt off på bloggen nu ett tag.

2013-11-23 @ 17:33:06
URL: http://eeemmylam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0