Hur känns det?

Idag kommer jag få frågan hur det känns. Att vi avslutat. Jag kommer inte kunna svara för jag känner inte. Jag har fått frågan hur det känns med senaste diagnosen ett antal gånger och det är samma sak där. Jag vet inte. Jag kan inte känna något särskilt. Det kanske kommer.
 
 
 
Så under tiden jag försöker känna om jag känner och i så fall vad så delar jag med mig av lite halvdana bilder från mobilen.
 
 
Som utsikten från balkongen i söndags. Höst tror jag bestämt.
 
 
Måndagsnöje. Tvätt. Den vänstra halvan är min. Jag använder för mycket kläder tror jag.
 
 
Tisdagskläder. Underställströja är bäst.
 
 
Klättringsoutfit samma tisdag.
 
 
Jag har lärt mig äta mesost! Jag gav mig fan på det någon
gång i våras. Det bara skulle vara gott, jag gillar ju getost och
jag gillar kola och alla säger att det drar åt kola. Nu så. Nu är det gott!
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Sista bilden var ju för söt!
Det där med att inte veta vad man känner, det är verkligen hemskt...
Sv: Men allt kan inte vara helt förstört. Tror knappast att man kan förstöra sin kropp så mycket, till slut återgår den säkert till det normala.
Styrkekramar! <3

2013-11-07 @ 18:35:37
URL: http://nolicedere.blogg.se
Postat av: Elin

Det är lätt att stänga av känslor när de är för stora. men det kommer.

Det har du rätt i. De låter gärna bli att rota vidare själva, det får någon annan göra..
kramar

2013-11-07 @ 21:41:32
URL: http://www.uturanorexin.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha, söt du är. Sådan där har jag aldrig ätit, inte getost heller för den delen. Är lite feg med att testa vissa saker. Jag har liksom intalat mig att jag inte tycker det är gott och då ser jag det som onödigt att smaka. Barnsligheter!

Tillslut kommer du nog att känna, det tror jag. Varför finns det ingen som kan hjälpa dig:(

2013-11-08 @ 11:15:31
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0