Sömnig

Sådär lagom tung och trött i kroppen som man blir efter ett bra träningspass sitter jag här. Jag bestämde mig för att testa ett pass och se om snuvan störde mig eller inte. I förrgår hittade jag en grupp på facebook, ett gäng tjejer som springer och kör lite träning ihop utomhus och jag bestämde mig för att hänga på. Det gick fint, kändes bra och var kul.
 
Det var dagens positiva. I övrigt är jag ofokuserad utöver det vanliga. När jag inte hyperfokuserar och tvärfastnar i flera timmar fast jag är både kissnödig och jättetrött.
 
Sponsring till träningsgruppen. Sådär halvgod..
 

Kommentarer
Postat av: Diana Doss

vad var det för typ av träning ni gjorde? :)

sv: haha, visst är vi :P

eh, ah.. ganska svenskt att tänka så, men jag är ju svensk så!! :D

2013-11-20 @ 00:18:48
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Spännande. Jag hade aldrig vågat hänga på i en sådan grupp, men sedan så tränar jag ju helst själv också. Vad gjorde ni för träning?

2013-11-20 @ 15:30:11
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0