Det blev inte bättre idag. Vågfanskapet kommer ha ihjäl mig, jag skojar inte. Varenda gång jag ska upp på den där vågen så måste jag ha presterat. Jag måste ha gått upp för vården, jag måste ha gått ner för ätstörningen och däremellan är jag som bara vill göra rätt men hur jag än gör så blir det fel och jag får ångest och ena eller andra sidan blir missnöjd.
 
Förslag om dagvård. Förutom att jag inte gillar gruppbehandling så tycker jag det känns konstigt att få förslaget när både dom och jag vet att det tar max två veckor innan jag är utskriven. Man får nämligen inte vara med om man självskadar. Då är det huvudet först ut. Jag gör tyvärr det.
 
Så det blir nytt möte mellan psykiatrin och capio. Efter att jag fått min diagnosdom. Vad bu den ska göra för skillnad. Jag är ju fortfarande jag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha ja, det är en nackdel med hundar just i den situationen. :P Annars är de rätt söta. Valpen har dock varit sanslöst dryg idag.

Det känns verkligen som ett hån ja. Som att man inte vill. För alla vill ju vara på botten och hata sig själv till döds, det är ett ju så fantastiskt liv att leva.
kram

2013-10-16 @ 22:19:58
URL: http://www.uturanorexin.blogg.se
Postat av: Maja

Kan du inte be om att inte få veta om din vikt & att se till så att de inte avslöjar något med miner eller kommentarer heller. Skulle ibland önska att jag aldrig fått veta min vikt då jag gick i behandling; jag tror att jag hade mått betydligt bättre då...Nu är jag helt fokuserad vid vikten, mycket pga tidigare behandlingar som aldrig har lämnat vikten i fred...
SV: Det var riktigt roligt faktiskt.
Kram! <3

2013-10-17 @ 17:10:21
URL: http://nolicedere.blogg.se
Postat av: Emmy

sv;
Den äär rätt spännande! Tyvärr inte vad jag vet, sökte på't och den ska tydligen påminna om jordgubbar med grädde men det håller jag inte med om. Fast de tär mer åt det rundexotiska hållet - som mango fast lika rund smak som banan. Typ - you know? ^^

Jaha ja, så blir det ibland tyvärr :/ Jo men precis - det är något med mörkerpromenader i höstvädret också. Lite kyliga och lite spännande på något vis. Jajo, det måste jag dock hålla med om :)

2013-10-17 @ 23:54:41
URL: http://eeemmylam.blogg.se
Postat av: Elin

Känner mig fruktansvärt dum i huvudet. Jag tyckte en gång i tiden att jag kunde göra bra saker. Det gick över med tiden.. :S
Sant. Det är inte så konstigt att det blir fel ibland. När man inte orkar kämpa med det så blir det så.

Men eller hur. Det är ju så jävla fantastiskt underbart att vara trasig, sårad, värdelös och inte ha särskilt mycket till liv. Allas drömvärld...
kramar

2013-10-18 @ 17:48:19
URL: http://www.uturanorexin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0