Sunny sunday-mood?

Nej men om man skulle vakna och önska att man inte gjort det. Igen. Jag är ås less på ångest. Less på att vara tjock och less på att inte kunna äta hur som helst utan att bli förföljd av tankar och dessutom gå upp. Anhörigsamtalet resulterade i att vågen försvann. Jag vet att det är något som ska ge ett positivt resultat i slutändan men just nu har det samma effekt som matdagboken och vägningen på capio. Jag äter mindre. För att jag är så övertygad om att jag går upp och inte kan motbevisa det på något sätt. Så sjuk är jag. Och nu vill jag inte mer. Hela jag gör ont av ångest. Jag ska städa men vill bara försvinna från jordens yta. Raderas bort.
 
 
Pimmes uppfödare skickade med en säng. I storlek large=P Meja försvinner ju i den.

Kommentarer
Postat av: beayourdreams.blogg.se

Tjock är du inte och less på ångest får man vara, men ångest är ett tecken på att man även gör rätt. Med tiden ger sig ångesten, man får bara låta det ta den tiden den behöver! Ge det ett ärligt försök och ät, ät, ät. Du ska se att inget händer - det vet du egentligen.

Sv: Ersättningsbussar är PISS. Detta är inte första gången heller.. Tur att bussen är i min stad först - då har man i alla fall chans att få någon plats.. Sen stannar de på två ställen innan de åker till sista.. :) Menmen! Ersättningsbussar slapp jag ;) De har dock bara 1 buss tror jag, vet inte hur ofta de kommer? Men helt sjukt liksom.. "Ni får vänta på nästa.." - JA MEN JAG SKA JU IN NU?!?!?! :P Man får vara nere i tid helt enkelt..

Illerutställning låter ju kul ändå, även fast dina inte ställs ut. :) Exakt, man måste inte träna VARJE gång, eller hur? Man kan vila också, gör annat. :)

Klättring! Jag måste klättra med dig någon gång.. Vart klättrar du? Vad kostar en gång? :D

2013-09-29 @ 14:28:54
URL: http://beayourdreams.blogg.se/
Postat av: Lissie

Åh, usch! Fyfan för ätstörningar alltså :(

2013-09-29 @ 19:39:19
URL: http://fairlynuts.blogg.se
Postat av: Emmy

sv;
Ja eller hur, finns ju inte många som klarar sig helt själva och går till skåpet och hämtar mat själva haha, men det kan ju inte vara så kul att ha ett sånt djur i varje fall! Aaah men det låter ju superskönt, att det inte alltid måste finnas någon där varje sekund!

Verkar jättekul att ha ett husdjur iaf, det ska jag definitivt ha när jag blir äldre :)

2013-09-29 @ 22:02:10
URL: http://eeemmylam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0