Spring

Idag bestämde jag att lite nässpray löser allt och sprang. Det gick bra. Igår lagade jag mat. Första gången sedan vi kom hem. Idag gjorde jag det inte. Tur att det finns barnmat=p Nej men mer allvarligt så är dom här klämsmoothisarna kanon. Bara frukt och behöver inte hållas kalla. Imorse hade jag en i min kvarg och så blev det fruktkvarg, utan att bli äckelsött. Efter löprundan tog jag en som den var och det är inte fel det heller. tror stenhårt på att ha med en som extraenergi för långa löpturer, smakar ju sjukt mycket bättre än energigeler.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Hoppas löprundan kändes bra, trots att du inte riktigt var på topp. Men egentligen borde du väl vila då kroppen säger ifrån?
Kram! <3

2014-04-29 @ 18:29:55
URL: http://nolicedere.blogg.se
Postat av: Elin

Hoppas att du kunde njuta av löpturen.

Just nu är det slutspelhockey i USA, varje natt, så han vägrar åka hemifrån nattetid. Han skulle iofs vägra även om det inte var hockey. ^^
kramar

2014-04-30 @ 12:39:51
URL: http://www.uturanorexin.blogg.se
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Äsch, spelar roll om det är "barnmat". Ofta är det ju mindre tillsatt skit i sådana produkter.

2014-04-30 @ 13:43:26
URL: http://sessie.se
Postat av: Anonym

haha, min kusin köper också såna där :P

sv: hmm.. jag måste ändå säga att jag blev positivt överraskad när jag smakade cookies n cream. den var faktiskt den godaste baren jag ätit! men en halv kändes lagom, sen blev det lite för mkt typ. men faktiskt, första halvan var överraskande god :)

2014-04-30 @ 23:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0