Hemskt mycket hej

Det är tungt nu.
 
Rymmer lite från det mesta. Testar solotältning för första gången och ger fan i allt vad socialt liv heter. Psykologen var orolig igår, ville att jag skulle komma imorgon också. Bokade in tid. Jag kommer int ekomma, vilket jag sa, för jag är inte hemma, jag är förhoppningsvis någonstans på sträcka sju på sörmlandsleden.
 
Packad och klar. Saknas bara flodgrisar.
 
Gammelkängorna är lagade med något som luktade gift och enligt
förpackningen var ungefär det och sedan insmorda i svart vax så dom
glänser och skiner som nya. Eller nått åt det hållet. Dom håller vattnet
på utsidan hursomhelst och det är väl det som är poängen.
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Ha det så bra!!!!

2014-08-20 @ 09:08:50
URL: http://iminetta.blogg.se
Postat av: Maja

Ha det bra gumman, men glöm inte att ta hand om dig själv!
Kram! <3

2014-08-20 @ 12:15:09
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0