Lägesuppdatering

Jag lever.
 
I torsdags hittade jag en av illrarna allvarligt sjuk och under natten fick han somna in på djursjukhuset.
 
Mitt diskbråck är kalasdåligt och jag har tapapt känseln i huden på nya ställen på benet.
 
Jag har ätit kokosmjölkskokat ris. Det var gott.
 
Min psykolog är en mycket klok man.
 
Jag har upptäckt att jag inte dricker något annat än te om jag inte tränar.
 
Tre dagar i rad har jag försökt använda ett par tighta byxor. Tre dagar i rad har dom åkt av fortare än dom kom på. Det går bara inte.
 
Killarna ska spela steg 4 i sm i helgen. Dom har varit fantastiskt duktiga. Jag är livrädd och har fruktansvärd ångest inför hela resan.
 
Kokt morot är sjukt underskattat.
 
Jag orkar inte ens försöka lura mig själv. Jag vill väga mindre.
 
Jag mår inte bra. Alls.
 
 
Terapigos.
 

Kommentarer
Postat av: Silverglitter

Beklagar verkligen illern. Och är ledsen att du mår så jävla dåligt. Jag hoppas det vänder.

Många kramar.

2014-01-30 @ 00:24:39
URL: http://silverglittrande.blogspot.se
Postat av: Maja

Nej vad tråkigt med illern, och att ditt mående inte verkar gå mot det bättre. Önskar verkligen att det fanns någonting jag kunde göra för dig.
Massa kramar! <3

2014-01-30 @ 12:28:29
URL: http://nolicedere.blogg.se
Postat av: Elin

Men nej.. Beklagar. Förstår att det är tungt, det smärtar att förlora en familjemedlem.

Precis. Just nu passar jag ingenstans. Bara en idiot på vift från dödens boning. Då är inte ens en avdelning rätt :/
Kram

2014-01-31 @ 18:55:43
URL: http://www.uturanorexin.blogg.se
Postat av: Diana Doss

Både positiva och trista nyheter...

Sv: Nej det var ingen höjdare faktiskt... Ibland kan det vara skönt att vara sjuk och bara få lov att sova hela dagarna (tex när man har skola, hehe). Men inte nu när man ska åka skidor liksom! Men mådde bättre igår så idag följde jag med och åkte, så det var kul! :)

2014-02-01 @ 00:05:54
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Postat av: Johan

Usch så hemskt med illern... sådant är inte kul alls... :(

SV: Tack! Folk brukar säga att jag är bra på att skriva och förmedla känslor genom orden :)

Ja, det är det verkligen, men för mig är det ju inget konstigt. Det är naturligt. Jag litar ju alltid på den som ledsagar när jag är ute, så det är ingen skillnad om man gör det i en skidbacke eller inte. Sedan åker jag ju så klart inte skidor med vem som helst, för det kräver ganska mycket för att kunna ledsaga så :)

2014-02-04 @ 16:45:15
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0