Jamen så atte

Jag mår inte bra. Får ångest av att äta ungefär allt. Men jag gör det. Vilket gör mig arg på mig själv. Fast jag inte borde. Men jag borde på riktigt äta mindre för jag behöver verkligen inte gå upp mer nu. Igår höll jag igång hela dagen och sedan ville jag mest avlida. Ungefär så. Ta bort mat ur mitt liv. Jag tvingade mig att äta chips igår för jag var i desperat behov av vätska och jag fiar inte att dricka. Det var dumt. Jag gillar inte ens chips. Vilket ger ännu mer ångest. Men jag drack. Jag ger upp nu. Ätstörninge nvinner. Jag ska be om centralstimulerande.
 
Så försöker vi ta det positiva också.
 
Bok om positiv psykologi (lång från psykolog) på väg hem från klättring i Uppsala med Helene
 
 
 
Ingen stor grej om man inte är jag. Jag svettas extremt lite när jag tränar men igår var det varmt.
 
 
Spontan paddling vid djurgården. Kass kajak dock.
 
 
Chokladsorbet. Bäste ever.
 

Kommentarer
Postat av: Helene

Åh, vad gott med chokladsorbet! Har jag aldrig ätit... Vart åt du den?

Paddla är kul!

2014-05-25 @ 15:59:50
URL: http://helenesoderberg.blogg.se
Postat av: Maja

Har aldrig testat chokladsorbet, visste inte ens att det fanns!
Massa styrkekramar gumman, tänker på dig! <3

2014-05-26 @ 16:49:31
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0