Hej onsdag

En onsdag som inte varit ett uns bättre än tisdagen. Vaknade med ångest och gråten i halsen utan synbar anledning. Var på väg att gå upp många gånger innan jag till slut kunde släpa mig ur sängen. Åt frukost. Kände mig stor. Tänkte på den inbokade tiden på psyk och resan dit och luften fastnade halvvägs. Fick kortslutning i systemet av tankarna på människor, ljus och rörelse så jag gick tillbaka till sängen.
 
Drog mig upp, försökte springa men ryggen sa ifrån så jag fick vända efter femtio meter. Fick i mig ett äpple och lyckades ta mig iväg till slut, med hjälp av helt fel ångestlindrande metod.
 
Tillbringade fyrtiofem minuter liggande på golvet hummandes. Orken och måendet räckte inte längre.
 
Tryckte hörlurarna tätt över öronen trots att musiken inte var med. För att stänga omvärlden ute. Jag orkar inte med den.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Du försöker i alla fall, det är bättre än att göra som jag, skita i allt.

2014-10-02 @ 11:58:56
URL: http://sessie.se
Postat av: Maja

Du försöker, du försöker så enormt mycket.
Önskar verkligen att det fanns någon hjälp som hjälpte dig!
Massa kramar! <3

2014-10-02 @ 13:31:18
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0