Uppdatering utan nyheter

Har gett upp.
 
Låter ångesten våldföra sig på mig tills jag inte står ut och flyr i destruktivitet. 
 
Varit på psykakuten, ringt jouren. Fått stygn. Gett upp.
 
Faktumet att det bara är jag som kan bli frisk gör mig nedslagen, inte peppad. Jag orkar inte. Jag har gråtit av ren utmattning så många gånger senaste veckorna. Utmattning trots att dagens sysslor varit gå upp, köpa mjölk och mata illrar. Och ångesten. 
 
 
VIsby. För att allt är lite mer uthärdligt där.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Allt oviktigt

Verkligheten är absolut att det är upp till en själv att bli frisk. Men du har inte den orken och så länge det är så är det samhällets ansvar att se till att du skyddas från dig själv. Och där sviker samhället dig otroligt mycket just nu. Finns det ingen i din närhet som kan kämpa för din rätt att få vård?

2015-12-27 @ 17:11:02
URL: http://alltoviktigtochviktigt.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0