My mind is blank, all there is is anxiety and nothingness

Du heter? Hanna.
 
Smeknamn? Har inget alls.
 
Beroende av? Min flodgris.
 
Vad tror folk om dig? Det är väl bättre att fråga folk om egentligen. Men många tror att jag är gladare än jag är.
 
Vad får du oftast komplimanger för? Ögonen och intellektet.
 
Vad säger du för att imponera på någon? Inget särskilt, jag är sällan ute efter att imponera.
 
Hur imponerar man på dig? Det är inte lätt. Är smart eller bra på något jag vill kunna kanske?
 
Brukar du skratta för dig själv? Jo det händer.
 
Hur mycket väger du? Mer än mina tankar vill, mindre än andra vill.
 
Vad står det i ditt senast inkomna sms? "Fint, levövrande är bra!"
 
Var bor du? Förort till huvudstaden.
 
Trivs du där? Sådär. Lägenheten är bra men det är det här med långt till mycket men ändå inte få vinsterna med det, typ eget hus, trädgård, natur, avskildhet.
 
Äger du några converse? Haha, hell no, jag gillar mina fötter på tok för bra för att gå runt i sådana skor. Folk kan hävda att dom är bekväma hur mycket dom vill men allvarligt dom har noll passform, noll hålfotsuppbyggnad, noll dämpning, noll hållbarhet och noll vattentålighet.
 
Sprit, cider, vin eller öl? Nej tack på allt. Jag ogillar all alkohol. Ska jag tvingas i något får det väl vara lågalkoholig cider, torr och avslagen eftersom jag inte gillar kolsyra.
 
Brukar du bli för full? Med tanke på svaret ovan så nej.
 
Vad har du för mobiloperatör? Telenor.
 
Är du allergisk mot något? Nej men jag har svårt med en hel del dofter pga migrän. Hyacinter är värst. Kan inte vistas i samma rum som dom i princip.
 
Antal timmar sömn inatt? Nio ungefär. Inte tusan räckte det för att bli utsövd men ja..
 
Sov du ensam? Nej, det var en småsnuvig man som snarkade gott vid min sida.
 
Brukar du komma i tid? Ja!
 
När mår du som bäst? Utomhus.
 
När blev du fotad senast? När vi var i alperna förra veckan.
 
Hur känner du dig just nu? Jag tror vi skippar att gå in på det för allas skull.
 
Vanligaste färgen på kläder? Hmm... vinrött? Orange? Grön? Färgglatt i alla fall.
 
Vad tycker du om fötter? Att man ska ta hand om dom väl och att många är på tok för dåliga på det.
 
Vad saknar du? Livslust.
 
Hade du en bra kväll igår? Nej, inte alls. Gick och la mig i sängen före åtta för jag var dödstrött och mådde psykiskt dåligt.
 
Favoritdryck på morgonen? Te, alltid te.
 
Rakar du benen? Jodå, nu var det ett tag sedan sist dock.
 
När brukar du oftast gå och lägga dig? Någon gång mellan tio och tolv.
 
Är du blyg? Nej. Inte ett dugg. Däremot kan jag tycka att det är jobbigt att be om saker och prata med folk av andra anledningar.
 
Sysslar du med någon idrott? I princip ja. Jag klättrar ju men det var ett tag sedan jag gjorde det nu.
 
Vill du hellre ha mail än brev? Det beror ju på innehållet men jo breven brukar i dessa tider vara mer speciella. Det är inte ofta någon tar sig tiden att skicka något så när det väl görs är det oftast bra innehåll.
 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Förälskelse ja, kärlek.. beror på hur man definerar ordet.
 
Har du spytt offentligt? Mjo.. eller.. utomhus men jag vet inte om någon såg eller inte. Åkte på en matförgiftning en sommar och ja.. jag var helt enkelt lååångt hemifrån och långt från alla vettigare ställen än en buske.
 
Vad skulle du göra om du var kill/tjej för en dag? Vara fysiskt aktiv! Alltid varit avundsjuk på mäns förmåga att bygga muskler och deras förhållandevis lägre fettprocent. Jag menar.. att göra chins är inte alls samma utmaning för en kille rent generellt. Visst måste dom ha lite styrka men jag känner ett stort antal vältränade tjejer som inte fixar det och ett stort antal mindre tränade killar som klarar det. Köpa kläder också. Mycket damkläder är så satans ojag och eftersom jag trots allt är kvinna sitter inte alla manskläder som en smäck direkt så det är inte helt enkelt att bara traska över till den hörnan och shoppa. Sedan "måste" man väl prova att ha sex, mycket intressant för att veta hur man kan göra det bättre för partnern sedan när man återgått till normalt.
 
Är du nöjd med ditt liv? Ja och nej. Jag har världens bästa man och djur och en lägenhet och hela den biten men jag mår för dåligt för att vara nöjd med det liv jag har.
 
Vad ska du göra imorgon? Träffa psykologen om jag orkar. Lösa korsord. Dricka te. Sova. Gå ut om jag hittar energi.
 
Vad är det värsta du vet? Mänsklighetens ondska. Maginfluensa. Att bli behandlad som mindre vetande, särskilt när det gäller mig själv.
 
Vad längtar du till? Inget.
 
Vad använder du för schampo? Just nu är det... hmm... något med honung.
 
Vad är det finaste du fått? Öhm... vigselringen betyder mycket och är fin, såklart. Har fått mycket fina småsaker och sånt som betyder mycket men jag kan inte riktigt rangordna. Telefonnumret från hon i trappen på scä är en av dom.
 
Tycker du om någon just nu? Någon? Jag gillar min man, mina illrar, mina vänner...
 
Du samlar på? Dagar som blir år och inte förstår jag att det är livet som går. Nej men flodhästar faktiskt.
 
Gröna eller röda äpplen? Goda äpplen! Syrliga och helst svenska (eller vilket land man nu är i). Inga golden eller red delicious här (varför är det bara dom som finns som eko?) eller för den delen granny smiths som bara känns konstgjorda och håller ett år.
 
Har du strumpor på dig? Japp. Det är på tok för kallt för mina tår för att vara utan. Annars hade jag varit det,föredrar barfota.
 
Mest avtändande hos det motsatta könet? Allmän sluskighet. Ostädad och otvättad. Överlägsenhet. Empatibrist.
 
Och det mest attraktiva? Motsatsen då.
 
Är det okej att gråta? Ja, varför skulle det inte vara det? Är det okej att skita? Skratta? Ja men dåså.
 
När grät du senast? Inte var det många tårar men under en ångestattack förra veckan. Gråtit på riktigt minns jag inte när det var.
 
Är du bra på att laga mat? Jag är en jävel på att laga mat. Har den där känslan för vad som går ihop och kan faktiskt lyckas göra god mat med kött i trots att jag inte äter det och således inte smakar av alls.
 
Är du flygrädd? Nej, jag tycker start, landning och turbulens är bäst på en flygresa för då händer det något. Jag har större problem med monotonin och instängdheten så jag brukar droga mig med åksjuketabletter för att bli trött och somna.
 
Hur vig är du? Rätt normalt.
 
Tycker du om sushi? Ja men inte såpass att jag alltid väljer sushi, jag äter det i princip enbart om det är från ett bättre ställe. Vanlig sunkhakssushi gör mig inte direkt glad.
 
Har du någon gång gråtit dig till sömns?Det är en fråga om hur man ser på det. Jag har gråtit mig så trött att jag efter det somnat men jag har inte somnat gråtandes... jag blir på tok för snorig och täppt för att kunna somna under en gråtattack.
 
Biter du på naglarna? Nej.
 
Hur ofta tränar/motionerar du? I normalfallet mer eller mindre dagligen. Just nu inte alls mer än promenader.
 

Kommentarer
Postat av: TicTacToe

Alltid intressant att ta del av sådana här listor. Håller med dig om Conversen, inte förstått mig på dem...

2015-01-30 @ 17:52:15
URL: http://tictactoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0