Enough

Jag kan inte ta mer.
 
Inte fler människor som ställer frågor dom skiter i vad jag svarar på.
 
Inte fler människor som har bedömt mig innan dom träffar mig och vet vad jag tycker och tänker utan att fråga.
 
Inte fler jävla råd om fotbad, tekoppar och tv-program när jag håller på att rasera.
 
Inte fler människor som bemöter mig osm jag är en mindre vetande varelse.
 
Jag tänker inte svara ärligt på frågor för det gör ingen skillnad. Det är ändå ingen som orkar lyssna. Det enda som händer är att jag gång på gång påminns om att det jag säger inte är viktigt. Det jag upplever är inte viktigt. Jag jag upplever är inte på riktigt, inte på allvar. Det jag säger är inte sant. Det jag säger är inte värt att höra på och bemöta. Jag blir bekräftad i att jag inte är värd att lyssnas på.

Kommentarer
Postat av: TicTacToe

Kan verkligen tänka mig in i hur du måste uppleva det och det är inga roliga känslor att känna att ingen lyssnar på en. Vill bara ge dig perspektiv - de som du upplever inte lyssnar på dig är en pytteliten bit av världen/omgivningen/medmänniskorna. Tänk så många du har som läser din blogg som tror på dig, som lyssnar på dig och som följer dig i flera år för att du är någon man vill lyssna på. Glöm inte även de i din omgivning som tror på dig och vill förstå dig. Låt inte de som inte förstår dig bestämma, även om de såklart har en stor inverkan på ditt liv så är deras uppfattning inte sanningen <3

2016-12-09 @ 21:41:17
URL: http://tictactoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0