Att tolka in saker som inte finns.

Somliga tar på på sig en lite större roll än dom har. Som psykläkaren igår. Hon skulle göra en bedömning när jag låg där med mitt dropp på en medicinavdelning och hade alla upptänkliga destruktiva tankar och impulser i huvudet och hade genomfört en av dom och övervägde huruvida det var värt att försöka låta bli resterande. Mitt i funderingarna dök hon upp, hummade lite och sa att du får träffa någon imorgon. Sen gick hon vidare till nästa knäppgöksbedömning och jag orkade inte låta bli det destruktiva. Hon kom tillbaka, tittade på mig och sa att hon förstod att jag inte var nöjd med hennes bedömning. Som om den hade något med saken att göra. Somliga tar helt enkelt på sig för mycket. Det hade hänt oavsett vad hennes agerande hade varit. Utom möjligen om hon satt ett vak som glodde på mig men det var inte hennes agerande eller bedömning som låg till grund för min handling. Inte ett enda dugg. Ibland är dom bra på att tolka in precis vad dom vill.
 
 

Kommentarer
Postat av: Allt oviktigt

Känner igen det där och det är alltid lättare att låta dem fortsätta tro det de gör.Trist ändå att läsa att du gjort något igen.
(Jag har ju hundar så att ta sig ut är ett måste)

2016-02-04 @ 06:41:48
URL: http://alltoviktigtochviktigt.blogspot.se
Postat av: S

Nyss hittat hit. Känner igen mycket av det du skriver. ❤
www.liveteftersanningen.blogg.se

Svar: Illa, alltså inte att du hittat hit men det svider alltid till lite när någon känner igen sig. Jag vill ju inte att någon ska behöva ha det såhär.
uppfortsomfan.blogg.se

2016-02-05 @ 22:38:52
Postat av: TicTacToe

Typiskt att de drar slutsatser när de inte ens försökt ta reda på sanningen :-(

Tänker på dig <3

2016-02-06 @ 11:21:57
URL: http://tictactoe.blogg.se
Postat av: Amanda CL

vad jobbigt gumman <3

sv: tack :D är mesta nöjd med den :)

känner igen det!

hoppas ditt höjs snart <3

2016-02-07 @ 12:24:56
URL: http://amandacarlberg.se/
Postat av: S

Förstår hur du menar, men ibland är det skönt att veta att man inte är själv ❤.
www.liveteftersanningen.blogg.se

2016-02-12 @ 22:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0