Repriser är väl alltid kul?

Haha. Jag har nog inte andra ord. 
 
Hemma sex sju timmar innan det blev besök på tråcklaihopakuten där tjänstgörande kirurg vägrade släppa hem mig eller för den delen släppa mig ens ut från akuten så jag blev placerad i väntrum och psykkonsultation inväntades. Det var samma käcka fruntimmer som drog slutsatsen att jag skadade mig för att jag var missnöjd med hennes bedömning tidigare. Hon kunde inte bestämma sig hon fick rådgöra och tjoflöjt så var det vårdintyg igen. Jag tror jag kan ha varit söndagens kvällsunderhållning på akuten sen. Kirurgen ligger längst in och för att ta sig vidare ut till resten av sjukhuset och kulverten som leder till psyk passerar man förbi både medicin och ortoped. Jag hade inte mindre än tre skötare från psykiatrin och tre väktare med mig. Jag fick bita mig rätt ordentligt i tungan för att inte börja asgarva mitt i allt, det kändes aningen överdrivet. Jag har nämligen aldrig och då menar jag aldrig under mina tio år inom psykiatrin varit utagerande mot annan person.
 
Hur som helst så fick jag åka hem idag igen.

Kommentarer
Postat av: Amanda CL

sv: :)

uschja han är värdelös :/

2016-02-17 @ 15:41:45
URL: http://amandacarlberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0