Den nya vardagen

Vi gör sånt man gör med en valp. Busar, tränar på kloklippning och klickar in. Leker, går ut och ser till att han kissar, torkar en och annan olycka inne, smyger på tå när han precis har somnat på vardagsrumsgolvet för att inte väcka innan djupsömnen tar över. Introducerar illrar lite långsamt och försöker hitta den godaste maten. Och ensamhetstränar på nivån att matte försöker kissa med stängd dörr och utan gnyende hund. Den biten har gått framåt. 
 
Samtidigt vill jag inte leva. Bra kombo.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: TicTacToe

Imponeras av din styrka! Det krävs mycket arbete med en valp (som att få en bebis) och har man knappt energi för att överleva så är ju detta en stor bedrift av dig. Förhoppningsvis kommer valpen att ge dig mycket tillbaka när den inte är lika "krävande". Har den söta något namn? :) Spännande kombo med illrar och hund. Hur fungerar det hittills?

Svar: Vi är ju tack och lov två om det också. Så när jag är slutkörd efter en dag så kommer Jonathan hem och jag kan få ta en promenad eller vila lite för mig själv, det underlättar ju enormt.
Den söta heter Mumrik. Vi tänkte att en liten skogsströvare kändes rätt. Hittills är det blandade men rätt bra resultat med illrarna. Dom är ju inte tillsammans nu utan får hälsa och bekanta sig bara under korta kontrollerade möten. Den gamla tål allt, hon rör inte en min när han skäller i örat på henne och hon är inte döv, än;) Dom andra är lite nervösa i hans närvaro men jag ser tendenser till att det går åt rätt håll.
uppfortsomfan.blogg.se

2016-05-25 @ 18:00:38
URL: http://tictactoe.blogg.se
Postat av: Linda

Men vilken sötnos 😍😍

Svar: tack=)
uppfortsomfan.blogg.se

2016-05-26 @ 08:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0