En första

Jaha? En första vaddå? En första förut eller en första nu? Eller en första jag vill? Första, första ja det har ju pratats om första kärlek och första kyss här.

Tja.. jag bakade mitt första vörtbröd förra veckan. Det var häftigt, jag vågade smaka och det var gott!! Varför har jag aldrig gjort det tidigare? Mycket häftigare än skogaholmsvarianten. Ska nog ta med lite till våra familjer på julafton. Alltid kul att bjuda på sånt man gjort själv.

Jag funderar på att slå in en första julklapp för i år men kan inte bestämma mig riktigt, kanske är det en bra sysselsättning för imorgon. Vill göra mitt första pulkaåk för säsongen men har ingen att åka med. Jonathan är invalido med gipshanden och alla andra bor i fel städer.


Nej, opeppad på att skriva, bara väldigt trött. Var tvungen att släpa mig upp imorse för att åka iväg och ta blodprover innan tio. Sex rör snodde dom från mig. Trött och ångestfylld och så läskigt nedstämd. Det är verkligen så att inget egentligen spelar roll. Jag bryr mig bara nästan halvhjärtat om saker som egentlgien engagerar mig väldigt mycket. Ska ta en promenad och sen försöka få sova tidigt ikväll.

Kommentarer
Postat av: [kampen tillbaka]

låter som en tung dag :( du får ta hand om dig vännen.

sv; men det är ju hur bra som helst ju Hanna, jag är glad över att det börjar gå i rätt riktning

för oss båda,haha efter femhundra år..

vad skulle du helst själv vilja ha, bli inlagd

eller dagvård?

alltså vi kan inte mer än hålla hårt

i våra tummar och allt vi har och försöka stå ut.även fast man håller på att bli sjukt galen på att vänta.

2010-12-09 @ 20:24:23
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
Postat av: minna

ledsen att du har det jobbigt. det är så hemskt att vänta, och inte veta hur lång tid det kan ta. men det låter ju bra att kolla upp alla möjligheter. har hört att mando är rätt snabba på att ta emot, att de inte har så mycket köer.

förresten, den här korttidsplatsen som jag är på nu, kommer tas bort. jag är den sista som är där. anledningen är att många som kommer tid behöver mer tid och blir flyttade till en vanlig plats, och det blir så rörigt med köer och behandlare. tycker det är synd att den möjligheten försvinner.

fortsätter hålla tummarna för att du får hjälp snart snart snart!

2010-12-09 @ 22:14:33
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se
Postat av: Emelie

Jag håller med Minna. Men sedan får du tänka att.. Hjälpen är värd väntan. Du har mått så här i 8 år (?).. Du får visa att du kan hålla ut den sista lilla biten också, söt.

2010-12-10 @ 06:28:12
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0