Den här veckan..

...

Måndag, idag alltså, låg aktivitet. En promenad men jag frös så mycket så den blev inte lång. Sen dator och te. Scä och första basinfon. Rätt värdelöst faktiskt. Men men, jag var där.

Tisdag blir boendestöd mitt på dagen och sen vet jag inte. Sticka, virka... kanske städa lite. Ingen jätteaktivitet alltså.

Onsdag är psyksamtalsdag. Den här veckan är det tvätt också, riktigt party.

Torsdag kanske jag följer med Jonathan och får reda på om han måste operera handleden eller inte och sen är det nästa basinfo på scä, om jag går då vill säga.

Fredag är det träffa mamma, träning för små söta handbollsbarn som jag hoppas orka gå på.

Lördag är helt oplanerad men säkert städning. Kanske baka något. Mysa i soffan eller något åt det hållet. Ordna med julklappar... något.

Söndag spelar handbollssmåttingarna matcher på eftermiddagen så detär nog ungefär det jag orkar med.

Spännande liv va?

Kommentarer
Postat av: minna

sv: Låter ju helt värdelöst att det ska ta så lång tid innan du kan få hjälp. Men om du vill komma till avdelningen så kan en läkare nånannanstans skriva en remiss direkt dit. En knasig omväg men jag tror det går. El läkaren på scä borde ju också kunna fixa med det, bara du säger att det är det du vill.

2010-11-29 @ 22:41:35
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se
Postat av: Celia

Svar: Oh okej :) OH gifte dig? Du ser inte äldre ut än 20

2010-11-29 @ 23:28:33
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/
Postat av: camilla

Fullt upp hela veckan då :) hur är allt med dig vännen?

2010-11-30 @ 08:52:39
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: minna

Tack för din kommentar. Mötet gick bra, nu sitter jag o väntar...igen...han skulle ringa.

Men du, jag trodde också jag vägde för mycket för avdelningen, men det är inte samma sak på den här korttidsplatsen. Där bryr de sig inte om vikten, det handlar bara om beteenden. Man får inte vara i för dåligt fysiskt skick för att komma dit. Och det är nåt man planerar för i öppenvården, typ sätter upp mål som man sen fortsätter jobba med efter.

Är det lång kö till all dagvård? Idun vet jag att det brukar vara det, men Frej?

Är ledsen för att du inte får hjälp, att det tar sån tid. Jag önskar verkligen att både du och jag fick ha en bra jul.

Vet hur det är att ha andra problem samtidigt som äs, det är jättesvårt att få hjälp då, för det finns inget ställe som kan ta hand om allt samtidigt. Jag har fått jobba med en sak i taget, inte så framgångsrikt alla gånger, men jag har ändå kommit långt, kan hantera ångesten och andra destruktiva impulser bättre idag.

Fortsätt kämpa för att få hjälp. Den finns för dig också.

2010-11-30 @ 12:31:53
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se
Postat av: Celia

Sv: Haha , ja du ser ung ut. De gör jag med, alla tror jag är 14 år. Men alla i min familj ser unga ut. Bra gener kanske ;)?

2010-11-30 @ 13:37:36
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/
Postat av: Celia

Svar: Bra gener, we has it

2010-11-30 @ 15:55:23
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/
Postat av: [kampen tillbaka]

Sv; det är galet hur lika vi tänker och känner.

Och jag vill ge dig en bamsekram tillbaka

synd att du bara är för långt borta

men tänk dig att en bamsekram hoppar ut ur skärmen:P



ja vi får väl hoppas att en lussebulle infinner sig i min mage någon gång..den som lever får ju se.

<3

2010-11-30 @ 16:59:56
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
Postat av: camilla

Haha om vi säger så här då: din vecka har bra mkt mer planer och är mycket mer fullbokad än min :P min veckoplanering ser ut ungefär så här:

Varje dag: se på tv, laga mat, va inne ¨å datorn xD med undantag för några sjukhusbesök och ett besök till godisaffären:P förhoppningsvis har jag någon kompis som vill titta förbi en dag också :)



Älskar Ikea :D hittade du allt du sökte?



Neej jobbigt att inte må bra :/du fixar detta. Försök gå emot och ät ändå. Du kan äta av den maten också, jag vill att du ska må bra.



Med mig är allt bra. Har haft lite ångestkänslor när jag ska äta nu pga av att vikten hafe ökat igår men har inte kompenserat ngt för det alls trotts att huvudet velat. Men det finns inga genvägar till att bli frisk eller hur?!

2010-11-30 @ 17:16:54
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0