Hello darkness my old friend....

Att komma hem var att landa i ett svart hål. All energi, all lust och all ork bara försvann. Käpprätt ner i det svarta. Allt jag förträngt och skjutit undan under veckan slog mig i huvudet med kraften från en gjutjärnspanna. Tårar. Fel känslor och ångest.

Men det var fint där vi var. Så det så. Vi har provat alla väder, dimma, hällregn, solsken, blötsnö (alltså BLÖTsnö) och puder.

Solnedgång över Arlanda

 

Flygbolagsreklam fårn min fönsterplats=p

 

Hallonpaj

 

Lite alp

 

Kyrktupp i Argentiere

 

Utsikt från en lift i Verbier

 

Molnigt värre däruppe

 

Jag åkte skidor i dimman också

 

Mera berg

 

Mer berg, denna gång inklusive hus

 

Moln och berg

 

Det var snö i bergen men nere i byn fanns det tussilago

 

Sista dagen hade Jonathan för ont i ryggen för att åka så vi hamnade på lördagsmarknaden i Charmmonix.

Det här är deras små söta bitar av fransk nougat, kniven är inte liten, det är en STOR kniv.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vilka fina naturbilder !

Gott med hallonPaj :)

2011-03-21 @ 17:11:00
URL: http://hanorexi.blogg.se/
Postat av: Twiggy

Åhh hur har ni haft det? Att dömma av bilderna ser det ut som du har haft det bra?:)

2011-03-22 @ 16:21:00
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: Amelie

Hoppas att du har haft det bra :) vad tycker du om verbier? Bara undrar av ren nyfikenhet, vi har hus där och är där ofta.

Var rädd om dig. Kramar

2011-03-25 @ 15:28:38
URL: http://amstrams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0