Rundvandring

Fröken Camilla efterfrågade bilder på vår enkla boning så här kommer det nu, stökigt och vardagsrummet är hemskt. Har hatat väggarna i fyra år och 29 dagar. Dvs sen vi flyttade in, har bara inte gjort något åt det.

Först ut är köket med min älskade kökssoffa, den kommer från landet.
Blåa skåp och nyfikna illrar. (I kakformen finns en liten bit kladdkaka kvar.)

Närbild på teburkshyllan, ca 30 sorters te finns det där.

Vårt tjusiga bord med fruktfat och husets enda levande (nästan) blomma.

 

Vardagsrummet sett från hallen, inklusive frysbox som väntar på bättre placering,

balkongbord som ska oljas in och lampa som ska få kontakt bytt innan den kan hängas upp.

Och liten söt iller=)

Vardagsrummet borta vid tvn.

 

Där i kaoset sover vi, kudden med grisen är min och täcket ser ut som en gigantisk zooask.

I påsen är min nyinköpta och redan dyrkade klättersele. Jag gillar rea!

Jadå det är två fullt vuxna människor som bor här=) (Vi har en till sån hylla=P)

 

Mera vardagsrum, illerpriser, bokhylla och ingången till min lilla hörna med skrivbord.

 

Härinne sitter jag lite mer än jag borde...

 

Så, så ser det ut hemma hos mig. Idag har jag tränat, shoppat klättersele och ätit torsk med basilikasås.

 



Kommentarer
Postat av: Elin

Oj, det blir tufft ekonomiskt förstår jag då. Hatar det där med FK och Ams, allting ska krånglas så förbannat. Har du skickat in ansökan?



Men han stannar för att han tycker det är värt det, att han tycker att han har något vackert att vårda. Du är en fantastisk människa Hanna, jag förstår, av det lilla jag vet, att pojken din stannar hos dig.

Hur blir din morgondag (läs måndag)

kramar

2011-05-29 @ 23:04:13
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: camilla

Wow jag måste säga att ni har det otroligt mysigt verkligen:D vad måna priser ni har :) nu får jag lite press på mig haha :) men ska faktiskt gå o ta kort nu, jag måste ara hitta kamrea sladden, den e puts väck så får inte in några nya bilder alls:O vart kan man ha lagt en sladd?



Men de e precis som mitt schema ungefär :)



ÅÅ blev hon glad för lakritsen?:D

har du några plans for the vecka?:)

2011-05-30 @ 08:55:45
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Emelie

Åhå, du vill veta? (haha, hoppades faktiskt att någon skulle fråga!)



Ska nog ta och lägga in en bild där jag ritat in möblerna, tehe :)

2011-05-30 @ 11:01:03
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Elin

Haha ja, min plånbok är jag lite nöjd med faktiskt. Skönt med en ny, haft den gamla i åratal.



Åh det låter ju lyckat. Sa läkaren när intyget skulle komma ungefär?



Har du haft dom själv många gånger förut? Varför tar det sån tid att åka hem igen, är det så långt?



Jag skulle tagit blodprov men det går ju inte idag så får väl se, läkaren måste ha fått det innan nästa fredag. Otroligt irriterande att de inet fixar en läkaren till enheten istället för att ta dit en som är där i en vecka, för att enheten sen ska vara utan läkare till septmeber. Strålande för oss då som behöver byta mediciner eller doser. Vilket är jag.



Men mer idag är faktiskt middag ute idag. Familjen har ju blivit nominerad till priset Årets medmänniska, här i Västerås, alla vi nominerade ska till landshövdingen och äta. (har kompenserat ui tre dagar för det nu, äta bland vanliga folk, som ska titta på mig. Usch, gissa hur fin jag känner mig.

kramar

2011-05-30 @ 11:41:20
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Elin

Är det många i gruppen?

du bor i en stor stad i och för sig. Men på 1,5 timme har jag kommit härifrån till Stockholm och en bra bit till den plats jag nu än ska till i stan också.



Du bor ju i en så stor stad också så där lär det vara evigheters långa köer till allt.



Är så feg, stressar upp mig själv. Massa människor och mat jag inte känner igen. Tänk om det inte gpr? Tycker det ju är jobbigt att äta hemma ens?

kramar

2011-05-30 @ 12:35:00
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, jag är väl ett specialfall hos Posten!

2011-05-30 @ 12:44:30
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Elin

Åh är dom så gamla. Hur kommer det sig? Du ärju inte så många år äldre då?

Har du alltid bott i Sthlm?



Du har rätt, jag ska andas, inte tänka bara göra. men tror jag kan räkna ut hur mycket det är, lärde mig mycket när jag jobbade i kök.

Hur går tankarna idag?

kramar

2011-05-30 @ 13:24:17
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: camilla

Jo de e skönt med träningsvärk för då känns de ju som man gjort ngt men de e jobbigt att den sitter på de jobbiga stället på ryggen xD idag har jag haft ont hur jag än suttit xD



Köket var superduperfint, älksar de blå lådorna :D o de nyfikna illrarna hihi.

SMART, ska också börja ha min sladd vid datorn hela tiden:P men jag måste ju hitta den :/ annars får jag ju aldrig in bilder på datan igen :O o jag kommer aldrig kunna ladda kameran heller för de hör ihop liksom laddaren o datasladden..



ÅÅ vad roligt med visby :D har du vart där tidigare? vad ksa ni hitta på där?:D

Idag har jag träffat en vän o kört min kusin, imorn ska ja till sjukgymnasten o på onsdag behandlaren, sen på torsdag kanske träffa en kompis o kanske på fredag med, annars inga planer direkt :) får ta de lite som de kommer:P

2011-05-30 @ 15:28:19
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Elin

Åh tänkte väl där. :P Är det killar som ni tränat länge?



Bor du centralt eller längre ut? Förstår vad du menar, jag har också svårt för det. För mycket folk alltså.



Tänk om jag överäter då? Usc, det här är inte kul. Ångrar att jag ens sa ja till middagen.. Vad har ett missfoster där att göra?



Men strålande av läkaren alltså. Har han bara skrivit anorexi och ingenting mer eller har han skrivit resten också? Normalviktig och har mens menar jag?

kramar

2011-05-30 @ 16:18:33
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Julia

sv;

tack ! :)

2011-05-30 @ 22:44:20
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Twiggy ♥

Tack för rundvisningen:)

2011-05-31 @ 12:22:57
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

tufft att ha illrar :)

Mysig lägenhet!

2011-06-01 @ 18:11:34
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0