Inte som jag

Jag funderade över alla bilder på unga flickor/kvinnor i skira klänningar. Gärna på en äng med högt gräs och i kvällsljus. Dom är vackra och jag funderade en stund på om det inte vore lite kul att ta sådana bilder. Sen insåg jag att även om jag skulle kunna försöka bortse från att jag tycker jag är groteskt fet så är jag inte rätt för sådana bilder. Jag har inte den där auran av vackert, skirt, änglalikt och oskuldsfullt som svävar över alla personer på dom här bilderna.

För jag är ärrad, korthårig och robust byggd. Dessutom avskyr jag klänningar.

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ta sådan bilder. Jag lovar vi andra kommer tycka att du är hur vacker som helst. kramar

2012-06-11 @ 12:57:12
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0