Långfärdsskridskor

Som rubriken säger så bjöd den här lördagen på långfärdsskridskoåkning. Jag och Jonathan åkte till andra änden av staden och åkte ett par varv på en plogad bana. Kanske inte världens bästa is, den var lite mjuk och sönderåkt på några ställen så man fick hålla sig ordentligt skärpt för att inte snubbla. Det var hur som helst skönt att vara ute och röra på sig. Det känns som det var veckor sen jag var utomhus mer än på väg till bussar, tunnelbanor och träning. Jag som gillar att vara ute.
 
 
Arvegodset invigdes idag. Mammas gamla skridskor.
 
Fikaförberedelser.
 
Energipåfyllning. Äppel och kanelsoppa.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Har åkt långfärdsskridskor med pappa några gånger, måste säga att jag alltid har sänkt medelåldern då vi varit ute. Men det är ett väldigt bra alternativ då man inte kan springa ;)
Kram!

2013-02-24 @ 14:23:47
URL: http://cuilenya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0