Lördag

Torsdagkväll och fredag förmiddag tillbringade jag i det äckliga tillståndet av overklighetskänslor. Som att inte vara helt närvarande. Jag var inte någon annanstans, jag var bara inte helt fullt här. Jobbigt och obehagligt men inte obekant.
 
Nu är jag tillbaka i verkligheten. Det känns inte så vidare värst. Solen skiner, snön droppar, fåglarna kvittrar och jag sitter inne och önskar att jag fick sova dygnet runt. Jag har ingen lust och ingen ork. Jag tränade inte igår för jag mådde så dåligt. Jag åt choklad igår. Idag tänkte jag både springa och klättra för jag orkar inte med mig själv. Jag har ingen livslust. Jag har mest bara en massa självhat och uppgivenhet och ångest. Har inte lust. Ser inte fram mot. Som nästa helg. Vi ska åka skidor och det vet jag att jag i princip tycker är kul, eller har gjort åtminstone men jag känner ingenting. Om allt blev inställt skulle jag mest rycka på axlarna och tycka att det inte spelar så stor roll.
 
Har fått kallelse till utredningen jag stått i kö till i två års tid nästan. Jag känner ingenting. Möjligen att det inte är värt att göra den för den kommer ändå inte visa något eller betyda något eller ändra något.
 
10 mars 2010, det var snö då också.

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad tråkigt att du känner dig så orkeslös och allmänt trött på allting, hoppas verkligen att det blir bättre för dig snart!
Kram! <3

2013-03-23 @ 16:52:24
URL: http://cuilenya.blogg.se
Postat av: Diana Doss

ja, det är nog inte så många som ens har tänkt på det att borsta tänderna på sina djur.. :O

2013-03-24 @ 18:55:20
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

- Haha ja kanske det, fast jag har aldrig varit med om att älgarna har varit så sociala. Men det var mysigt och behövligt att stå och mysa med dem.

Jo vi pratar om att åka till Nordens Ark till sommaren:) Hoppas det blir av nu också.

Har ni några planer för sommaren?
kram

2013-03-25 @ 13:12:29
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Cecilia

Sv: Om "fusket" var våffeljärnet så är det heeelt okej ;) Själv jobbade jag under Earth Hour och släkte ner massa på jobbet. Råkade till och med stänga av "öppetskylten". Haha. Så jag gjorde nog en fin gärning ;)

Tycker också om den matiga varianten på våffla. Men att sträcka sig så långt som till senapssill har jag faktiskt aldrig gjort. Men som sagt, man måste exprimentera ;) Brukar föredra löjrom, lök och gräddfil.. underbart gott :)

Har du provat belgiska våfflor? De MÅSTE ätas med chokladsås och grädde. Vågar man sig på en sådan när årets festival kommer till staden tro... Någon månads betänkestid har jag ;)

2013-03-25 @ 18:34:54
URL: http://vagenupp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0