Om att känna sig lite som Nalle Puh. Fast med Iors livssyn.

Helt orkeslös. Mentalt och fysiskt dränerad efter helgen. Jag har sovit okej. Igår när jag gick upp efter ungefär åtta timmars sömn kändes det som det varit knappt hälften av dom timmarna. Inatt sov jag tio timmar och är dödstrött. Jag är ju alltid trött men det varierar ju hur illa det är och efter en kraftansträngning som den här helgen var så är det värre. Känns som jag skulle kunna sova flera dygn utan att bli mycket piggare.
 
Det känns tomt och vaddigt i huvudet. Jag känner mig korkad på något vis. Som om hjärncellerna ligger i halvdvala och inte kopplar så som dom borde.
 
 
Jag har aldrig drömt om diamanter
Jag har aldrig drömt om guld
Jag har drömt för att få vila en stund
från ärenden och skuld
 
Musik och te och jag försöker hålla mun och näsa över ytan för att inte drunkna i livet som attackerar med känslor jag inte orkar bära, inte orkar hantera.

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag önskar jag kunde göra livet lättare för dig. Men jag finns med dig i tankarna, det ska du veta!
Sv: Saken är den att jag testat så mycket olika saker nu; jag vet helt enkelt inte vad som skulle fungera. Tror det enda sättet är att göra det här på egen hand.
Massa kramar! <3

2013-10-29 @ 16:41:35
URL: http://nolicedere.blogg.se
Postat av: Emmy

Hoppas du piggnar till någorlunda snart. Håll dig flytandes...

sv;
Hahaha eller hur! Perfekt start på lovet i och med att jag hittade det fantastiska sugrörsmunstycket också.

Jaa, men att höra att man är smart, duktig, snäll, rolig och sånt positivt är det nästan svårt att "tröttna" på, alltid lika kul ju :D

Ja absolut, att du får utrymme att fundera är riktigt bra tycker jag.

Haha hur överlever man som kinkig med maten egentligen? Måste vara tråkigt att bo med den personen som du säger... Måste även vara segt om man ska bestämma att käka ute med en vän! Det tycker jag är bra att du gör, verkligen. Rå fisk och sushi är ju inte det som ger minst kalla vibbar haha. Hoppas du hittar något bra ställe som du kan testa :)

Jahaa men chokladbollar är ju gott tycker jag! Godis med kaffesmak är ju inte så gott men funkar ju ändå... Tror inte jag heller blir något fan av kaffe någon gång. Förstår att det finns bra grejer med kaffe, typ att man blir pigg, men abstinensen som medföljer kan ju inte vara annat än jobbig :/

2013-10-29 @ 18:04:26
URL: http://eeemmylam.blogg.se
Postat av: Emmy

Hoppas du piggnar till någorlunda snart. Håll dig flytandes...

sv;
Hahaha eller hur! Perfekt start på lovet i och med att jag hittade det fantastiska sugrörsmunstycket också.

Jaa, men att höra att man är smart, duktig, snäll, rolig och sånt positivt är det nästan svårt att "tröttna" på, alltid lika kul ju :D

Ja absolut, att du får utrymme att fundera är riktigt bra tycker jag.

Haha hur överlever man som kinkig med maten egentligen? Måste vara tråkigt att bo med den personen som du säger... Måste även vara segt om man ska bestämma att käka ute med en vän! Det tycker jag är bra att du gör, verkligen. Rå fisk och sushi är ju inte det som ger minst kalla vibbar haha. Hoppas du hittar något bra ställe som du kan testa :)

Jahaa men chokladbollar är ju gott tycker jag! Godis med kaffesmak är ju inte så gott men funkar ju ändå... Tror inte jag heller blir något fan av kaffe någon gång. Förstår att det finns bra grejer med kaffe, typ att man blir pigg, men abstinensen som medföljer kan ju inte vara annat än jobbig :/

2013-10-29 @ 18:04:31
URL: http://eeemmylam.blogg.se
Postat av: Elin

Det har du rätt i. Är inte så ofta man får vara verkligt lycklig så det får väl bli så att man försöker använda den tid som är.

Tycker ändå det är starkt av dig att åka sådär, när du vet att det är jobbigt både tiden du är där men särskilt när du kommer hem.
kram

2013-10-30 @ 13:14:17
URL: http://www.uturanorexin.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ja, helger man har varit iväg tar extra på krafterna och gör oss tröttare än vi brukar. Känner igen mig, sover okej på nätterna, men ändå känns det som om det inte ger mig någonting. Imorgon ska jag åka till Småland igen och nästa helg blir det att åka till Malmö sen kommer jag vara död.

2013-10-30 @ 14:27:48
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0