Orden som är rätt men som känns.

"I ditt fall räcker det inte med att försöka se guldkanterna och uppskatta solstrålarna, du är för dålig för det."
 
Inte så att jag inte ska försöka göra det. Mer att det helt enkelt är så att jag är alldeles för sjuk för att bara kunna tänka positivt och ta vara på det bra och bli frisk. Han har rätt, han brukar ha det. Han är faktiskt väldigt bra på att ha rätt. Jag vet ju om att det är rätt illa och samtidigt som det känns lite skönt att någon bekräftar det så det inte bara är i mitt huvud så gör det lite ont att höra det sägas.
 
 
Oh the happy smiling face=p Klättring avverkad och trött i fingrarna.
 
Hämtade ut ett paket med bland anant denna vackra skapelse i. Haha myggjävlar är budskapet.

Kommentarer
Postat av: Diana Doss

hahahaha, vilken fin huvudbonad ^^

sv: ibland har jag bil, ibland inte. när jag inte har det brukar pappa hämta mig mitt i natten...

våga testa!! ge det en chans för det är tusen gånger bättre än att må skit. jag var också rädd för att må bra, visste inte hur det kändes. verkade mest läskigt när man vant sig vid att vara deprimerad. men det är såååå värt det, lovar dig!

2014-06-13 @ 11:32:23
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0