Släck ljuset. Känn mörkret.

Och den negativa spiralen snurrar på och det är mitt fel. Det är klart det är mitt fel. Det är ju jag som är destruktiv, jag som agerar på fel sätt.
 
Ny vecka. Nya turer. Mer destruktivitet. Mer medicinvårdavdelning och mer ångest. Det går så åt skogen så jag vet inte riktigt hur det ska vara möjligt för någon, mig eller annan, att stoppa det.
 
Idag blev jag efter psykbedömning hemsläppt efter min fjärde överdos på två veckor. Jag tror jag är immun mot vårdintyg. Tack och lov.

Kommentarer
Postat av: TicTacToe

Du tog upp en del anledningar till varför behandlingshem inte var ett alternativ för dig, men ingen av dem gäller ifall du skulle komma till ett bra behandlingshem. Kan det inte vara så att behandlingshem är precis det som du behöver just nu för att kunna bryta denna negativa och mycket livsfarliga spiral?

Tack för din kommentar, du är väldigt förstående. Du låter en ha de känslor och upplevelser som man har. Ingen värdering.

2015-10-03 @ 22:03:47
URL: http://tictactoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0