Förra veckans måndagen efter helgen före. Helt utan alkohol.

Måndag. Kraschlandning efter utställningshelg och dagen hann knappt bli eftermiddag innan det spårade ur. Timmar senare däckade jag av och blev bryskt väckt och sedan inkörd med blåljus. Den vanliga histiorian med totalpanik och dragna nålar och annat skoj. Blev psykbedömd och frikänd trots att avsikten vad död. Flyttades till mava, slet upp en pvk och blodade ner ett halvt golv och rymde sedan från avdelningen. Blev inhämtad med polis och det följdes av vårdintyg och vak och psykbedömningen dagen efter ledde till ett fattat intagningsbeslut för överläkaren som var dagens bakjour på psykakuten sa att han inte under några omständigheter tänkte skicka hem mig när jag mådde så dåligt som jag gjorde. En natt på psyk och sen skrev avdelningsläkaren ut mig utan direkta frågor. Så kan det ser ut.
 
 

Kommentarer
Postat av: TicTacToe

Inte förvånad över deras beteende med tanke på hur du beskrivit tidigare händelser. Men mållös är jag...
<3

Svar: Det är tydligen så dom gör här.... frivillig vård eller ingen vård.
uppfortsomfan.blogg.se

2016-11-15 @ 18:50:02
URL: http://tictactoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0