Några bra böcker

Eftersom jag är trött som en gnu efter för lite sömn, för lite mat och massa flängande hela dagen så orkar jag inte skriva så mycket om böckerna men här kommer några bra böcker. För övrigt är det sjukt svårt för mig att berätta om böcker och musik jag gillar, det känns nästan mer personligt än frågor som rör ämnen som normalt sett räknas som personliga. Det är verkligen att lämna ut sig naken, i min värld.

Curious lives av Richard Bach
Konsten att vara Ela av Johanna Nilsson
Alltid den där Anette av Peter Pohl
Hon går genom tavlan, ut ur bilden av Johanna Nilsson
Den långa flykten av Richard Adams
Serien om klanen Otori av Lian Hern

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har du också läst Otori-klan-böckerna? Shaiz. Vilken slump. Så kända trodde jag inte böckerna var!



Du, Hanna.. Jag glömde min mobilladdare hemma, och nu är batteriet slut. Så jag har alltså inte tillgång till min mobil. Så du vet. Men hur har det gått? :)



Nej, lakrits är inte alls min grej. Men jag gillar både Dumle och Kitkat.. Men oj.. Hur ska vi för övrigt kunna träffas om jag inte har min mobil?.. Vad knepigt det blev nu...

2010-11-20 @ 08:45:21
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: sandra

sv: :D tack för applåderna:)

jaa en sån låda skulle jag vilja ha fan haha :P jag har en vanlig liten burk bara:P

jag håller alla tummar för di tills på måndag, Birgitta är ju snäll ju:)

Men visst är det så, äter man nåt godare blir ångesten varjefall liiite mildare:O

2010-11-20 @ 10:12:05
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: fan va bra vi är som båda har ätit frukost:) 1-0 till oss:)

hihi :) har du ätit något ur den då?:)

jag är själv på jakt efter en burk för mitt naturgodis, ska åka och leta nu:) har ju en till godis men den är så liten och gillar inte att blanda naturgodiset där iXD



Jag känner mig inte heller sjuk eller smal nog för hjälp, men jag får hjälp andå:P

hoppas du får en bra dag dumed:)!

2010-11-20 @ 11:23:21
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: :) frukost är bra! sätter igång magen bra:)

jag har redan ätit frukost, mellis,lunch och nu är de mellis igen:O ligger lite efter med tiderna idag känner jag(A)

Har du hittat nån dumle att lägga i ännu då?:)

Jaaa lagerhaus dom har så mycket skoj där ju:) men de ligger ganska långt härifrån men får ta mig dit i veckan tror jag närmare bestämt:)

2010-11-20 @ 15:53:17
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: minna

åh, både Johanna Nilsson och Peter Pohl är mina favvosar. Länge sen jag läste dem nu. Gillade J:s senaste "jag är Janis".

fortsätta kämpa!

2010-11-20 @ 17:30:31
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0