Se där ja

...det löste sig med fk och jobbet. Fick besked från försäkringskassan igår om att min ansökan beviljats. Det känns väldigt tudelat. Å ena sidan är det jäkligt skönt att ha det ordnat och klart så jag kan andas ut och slippa ha den ångesten hängande för i dagsläget är jag inte frisk nog att jobba alls. Å andra sidan är det faktiskt lite tungt att se svart på vitt att både läkare och fk bedömer att jag inte kommer vara frisk nog för arbete inom dom närmsta tre åren.

Klättrade igår igen, har vilat från det två dagar och jäklar vad kul det är. Lyckades till och med gå lite bra. Svårigheterna är markerade från 4a och uppåt och i normalfall klättrar jag 5b-5c på hyffsat raka väggar. Igår klättrade jag "tunnel" dvs bara typ uppochner och klarade nästan en 6b+, det är ganska häftigt.

Dagens projekt är att få min feta röv ur stolen och iväg och hämta journalen på scä.


Här är min allra bästa tekopp, lagom stor=) På nedersta bilden är det cmmarkering som går runt hela, med andra ord är den mer än 32 cm runt om.


Kommentarer
Postat av: Lillan

När, psyk är inte mycket att hurra för!

2011-08-04 @ 14:05:20
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Julia

skönt att de löst sig!



du med kram

2011-08-04 @ 17:03:40
URL: http://hoppetomlivet.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Nej dom gör ju inte de, helt sjukt. Så fruktansvärt dåligt för de blir man informerad om när man kommit dit. Där har man väntat i max tre månader på att komma dit och sen kan man inte en gå där. Du verkar vara lika positiv till scä som jag, värdelösa jävlar. Bara mat mat mat.

Har läst om den kliniken men för att komma dit krävs de en hel del. Jag skulle aldrig komma in. Kram <3

2011-08-04 @ 19:20:25
URL: http://brunnbergjohanna.blogg.se/
Postat av: Hanna

OJ OFTA KOPPEN ÄR 32 cm , isåfall måste den vara riktigt stor eller jag ha varit jävligt äckligt smal :0..

2011-08-07 @ 14:01:47
URL: http://hanorexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0