Fet och jävlig

Jag vet om det... jag måste träna mer och äta mindre. Idag höll till och med Jonathan med om att jag ser ut att vara gravid i tredje månaden ungefär. Jag har en fettbula mitt på. Det är inte ok alls. Jag vill inte acceptera det. Jag trivs inte med det och jag hade inte trivts med det om jag aldrig blivit sjuk heller. Det är inte jag. Så.. well. Äsch. Jag är inte direkt tilltalande att titta på Har slutat ta bilder på mig för att slippa se eländet. Vi är båda två här hemma överens om att det är bra att jag kan träna mer nu.

Kommentarer
Postat av: Elin

Och jag håller i din hand.



Hur blir nyår?

kramar

2011-12-31 @ 14:32:37
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0