Åtta saker

Ni vet sånna där käcka awards eller vad det heter... Jag fick någon variant från Lilla My, skriva åtta saker jag gillar att göra eller saker ingen visste och tja, jag har ju tråkigt så.



Jag är väldigt klantig när det kommer till rivjärn och osthyvlar, vet inte hur många gånger jag fått leta efter plåster efer olyckor med sånna farliga verktyg.

Jag har efter tio år fortfarande inte lärt mig mitt kontonummer utantill trots att det inte är speciellt svårt.

Jag kan läsa samma bok tre-fyra gånger i rad, lyssna på en och samma skiva och titta på samma serie flera veckor i sträck utan att tröttna.

Jag kan inte behålla vänner.

Jag klär mig sällan som jag egentligen vill för jag skäms över min smak.

Jag gillar att baka och laga mat väldigt mycket periodvis.

Jag gillar att träna.

Jag gillar att ha kunskap.



Kommentarer
Postat av: minna

haha va kul, det där med att kolla på samma serier o läsa samma bok om o om igen, trodde jag var ensam om det. jag vet inte om det beror på att jag läser snabbt o slarvigt så jag upptäcker massa nytt nästa gång... eller om det är trygghet, att jag vill stanna kvar i den där världen jag lärt känna. Mix av båda antagligen.

2011-01-26 @ 11:08:35
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0