Om man lägger ångesten under mattan kanske man inte märker den?

Jag håller på att sticka en tröja. Bara sådär väldigt viktig information som inser kommer få varenda intressesmurf i hela vida världen att hoppa högt där dom står på folks axlar.

Annars har jag brutalt ont i nacken och ryggen. Jag måste träna så jag slipper det där för det gör ooont. Lite massage och lite mer muskler och att hålla igång hjälper alltid. Har varit duktig och ska nu ge omega3 en chans. Det ska ju kunna ge en liten effekt mot adhd har jag läst och jag har också hört om folk som får lite bättre funktion i magen när man smörjer med lite olja (haha) och det behöver jag. Eftersom jag inte är världsbäst på att svälja stora saker så frågade jag noga på apoteket så jag fick dom minsta dom hade... dom ser ut som en oliv i storlek ungefär (jaja, det känns så) men jag lyckades svälja den första så det ska väl gå.

Lasagnen igår smakade bra. Det gjorde den även nu när jag åt rester av den till lunch. Såg förresten igår (som jag sa) att det finns en till sån glass som jag åt igår men med hallonsmak. Så fort jag hittar den ska den provsmakas. Den har potential att vara ännu godare eftersom jag gillar hallon mer än päron. Dagens projekt är en ikeatur. Behöver en hylla till alla teburkar.

Kommentarer
Postat av: camilla

Härligt att lasagnen blev god :D

smakade glassen bra?? fasike vad bra du är :)



Ja jag ska bannemig äta godis nu ikväll ändå, jag är toksugen. dessutom hade det rea på coop så fick med mig 600g hem hihi. Bara lysmelk :P



Har du gjort något skojsigt idag?



2011-01-08 @ 18:49:35
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

okey hihi :) blev de popcorn och godis eller endast popcorn? :)



Inte bra med fm melliset men du åt ju allt det andra ialafall :)



Blir tröjan bra? eller du kanske inte kommit så långt än?:P

2011-01-09 @ 09:44:14
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Lilla My

Jag tänker på dej!

2011-01-09 @ 18:24:48
URL: http://www.metrobloggen.se/minimy
Postat av: Cilla

Sv: Jo, är verkligen jätte jobbigt men trots att man inte har aptit så får man väl trycka i sig det så gott det går. Jo, det är ju bra mycket enklare att tappa än att lägga på sig av någon dum anledning så gäller att ta vara på all mat som står på matschemat annars pekar vågen neråt direkt :/

2011-01-09 @ 19:52:06
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: camilla

Okey :D men popcorn e supeegott om man e saltsugen :D får man fråga hur länge du och din make bott/vart tillsammans? :)



Haha men då får du äta lite mer till frukost osv :) går de bra med ndsarna?



Oj de va ingen liten kopp det :O 0,8l haha jösses!



Denna veckan har jag inte så mkt bestämt alls, så tråkigt nu när syrran börjar skolan igen:P

Men på onsdag ska jag väga mig samt ha samtal och på torsdag skall jag till sjukgymnasten :) vad händer för dig i veckan?

2011-01-10 @ 08:28:07
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Emelie

Tack, det hjälper det med :)

hur har du det? Har inte hört av dig på evigheter, känns det som. trugar du på?

2011-01-10 @ 09:07:25
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0