En dag i mitt liv

Dag som gått hit och dit och upp och ner.

Började med magkramper och knip (gaser, får jag döda ibs?) på väg till träning. Rörde på min stackars stela kropp, fick prata en stund med min gyminstruktörsidol. Han är häftig, han har koll. Mycket noga med teknik och funktionell tärning ligger varmt om hjärtat. Precis så som det ska vara.

Tid att fördriva så jag åt lunch, sallad i rålambshosvparken. Höll på att avlida av ångesthelvetet som följde. Promenad till psyksamtal och aningen lugnare. Vi sa väl inte så mycket vettigt egentlgien, han kollade status med mat och självskador och mående. Blev också bestämt att min neuropsykutredning ska kompleteras. Tydligen har han också sett vad andra påpekar för mig ibland. Där blev jag lite lättare i kroppen. Har funderat på det länge men inte tagit upp det. Inte orkat ta upp tid, vara ivägen för andra som ska utredas.

Hem och vila. Dricka te och se på house, klickerträna Valrhona. Storhandla och sen stycka inälvor till illrarna. Min dag.. nu är jag bara tjock och otymplig och vedervärdig. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Elin

Japp, precis så, men det är därför man kan försöka komma på att man förtjänar det och försöka ta sig dit. Sen att de flesta, särskilt jag, är totalt värdelös på det (inse att jag är värd det alltså) är ju ett senare dilemma.



Då får jag alltså tacka någon gud, som jag inte tror på, för att du i alla fall slapp något. Man inser nu varför man inte skulle gjort som man gjorde.

Skäms för det, har alltid ett mål lagad mat varenda dag (någon typ sallad eller annat som gör att jag får i mig någorlunda) i flera veckor. hatar mig själv, jag visste redan när jag hämtade burken att det skulle sluta så, ändå fortsatte jag. Trodde jag kommit längre än dig, men njae. Ser kanske inte helhetsbilden så bra. Tydligen.



Hur har dagen varit?

kramar

Min kropp är ett fenomen på att inte ta stryk. Trots total jättesvält och grav undervikt så var ALLA mina prover helt klockrena. Det enda som var avvikande var låg puls. Så det är ingen fara och jag äter inte så lite, du äter betydligt mindre om en burk ananas är middag. Inte så att jag är ute efter att hacka på dig men som jämförelse för att visa att det inte är så illa.

2011-05-18 @ 23:22:17
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: camilla

Åt du bara ett mål mat på hela dagen?

Fyy de måste vara jaobbigt med magen :/



Haha men du får ge det en chans, tv 3 e bra:P men oj ingen tv förren du var 12 :) de va annourlunda eller hur man nu ska säga :) när jag var 11 fick jag en egen tv i present vet jag :)vad brukade ni hitta på om kvällarna o liknande då?:D



Split o spagat, jösses haha..jag hade brutit alla ben i kroppen om jag skulle ge mig på det^^ dock kunde jag faktiskt ett utav de sakerna när jag var mindre :P vet inte vad som e vad rikgit xD



Haha vi storhandlade också igår^^ de e skoj:P

Igårkväll vart de farmors nybakade bröd :D o keso xD hihi för dig? :)

2011-05-19 @ 07:43:07
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

Ajjamen hoppas ditt humör e lika bra?:D



Åå okey då förstår jag, blev lite orolig där ett tag hehe :) Bråkar magen ofta?:/



Haha okey xD alla kan ju inte vara tvnördar som jag :P :) åå men jag kan tänka mig att ni hade de trevligare tillsammans o umgicks mer :D

oj okey så ni hade datorer istllet då:P jag började inte använda datan förre njag gick i 8:an tror jag..vet att jag skaffade lunarstorm då xD o fick vara inne på datan en timme i veckan för pappa^^ de va innan vi skaffa bredband xD

Nähä har du sjungt i kör o spelat flöjt?:) är du duktig? jag gick också i kör när jag var yngre... undrar ibland hur jag kunde de med tanke på min sångröst xD



De går åt rätt håll med smidigheten då:D för mig e de raka motsatsen xD jag kommer vara stel som en pinne innom kort haha



Okey:/ finns de någto sådär standard sak somni alltid köper när ni handlar? som ni alltid har hemma liksom?:P



Åå hoppas du får dig gjort ett riktigt dunder bra bröd denna gången då :D

2011-05-19 @ 10:28:28
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Twiggy♥

Synd att du inte kan äta mer glass då pågrund av laktosen:( Har ni börjat göra egen i glassmaskinen ännu? Kanske borde vi införskaffa oss en sådan till oss, men det känns som en pryl som bara kommer att bli ståendes i ett skåp.



Tänker på dej. Kram

2011-05-19 @ 12:17:03
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0