Om måndagen den 21:a november 2011

Idag har jag ätit lunch med Jonathan och knappt kunnat äta för näsan varit igentäppt och det blir så svårt att andas när man fyller upp det kvarvarande alternativet med mat. Jag har också köpt nya klätterskor eftersom jag snart ser tårna genom mina gamla. Efter att ha vilat ägnades kvällen åt att göra chokladtryfflar.

Igår hade jag brakångest hela natten och kunde inte somna före halv fem. Ibland bara älskar jag mitt liv.


Som svar till Lillfia, nej det finns ingen annan ätstörningsenhet i stockholm som tar emot mig. Och tack för kommentaren.

Kommentarer
Postat av: Julia

Finns det inga stunder som du mår bättre vännen? :/ Du borde ge dig själv små stunder med något fint, något som skulle få dig glömma allt hemskt för ens en liten stund. Önskar jag kunde hjälpa.

Kramar <3

2011-11-24 @ 15:44:25
URL: http://struntarivaddesager.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0