Måndag

Idag är det måndag.

Inte för att det säger så mycket egentligen. Det är en dag som alla andra. Möjligen att det är en bra dag så sett att jag oftast inte har något inbokat. Möjligen att det är en dålig dag eftersom jag oftast mår skit efter att ha försökt vara aktiv under helgen.

Idag är det en måndag när jag inte mår bra. På en enda fläck. Helst vill jag bara ligga i sängen och aldrig mer behöva tänka. Det får jag inte för mig själv. Så jag är vaken, eller uppe.

Det finns saker hemma som borde göras men jag orkar inte. Det finns saker jag borde uppskatta men jag orkar inte.


Kommentarer
Postat av: Elin

Du har rätt, hoppas jag, att det är okej att vara lite smått däckad, som vanligt efter en sån pärs.



Varför presterat dåligt på handbollen, alla har träningar då det inte alls går bra?



Usch, blir verkligen inte lättare med maten då, när man har fysiska problem utöver de psykiska som ställer till det vad gäller mat osv.

Tror du att det kan gå tillbaka lite om, när du lyckas finna ro?

Jag hoppas du har fel, annars har jag inte många fungerande hjärnceller kvar jag heller :P



Hur ser veckan ut?

kramar

2011-09-05 @ 12:37:54
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0