Spännande fakta?

Hur kan man göra dig glad? Genom att köpa med sig hobnobs med mörk choklad om man är i england=)

Konstruerade eller fantiserade du mest som barn?
Byggde gärna lego men leka med det man byggt? Värdelöst, samma med kojor. Kul att bygga men sen då?

Lättväckt?
Det beror lite på, blir klarvaken när jag hör att illrarna gör något fel, dvs något välter eller så men sover igenom åskoväder.

Tar du det helst lugnt eller är aktiv en ledig dag?
Det beror på hur jag mår men i princip är jag hellre aktiv.

Hårt eller mjukt godis?
Öhm.. oftast mjukt tror jag.

Tycker du att det är pinsamt/äckligt att snyta sig bland folk?
Njae, inte så att jag ställer mig och trumpetar i öronen på folk men jag snyter mig hellre än låter snoret rinna ner i munnen för DET är äckligt. Jag är så gammal at jag insett att ibland måste man helt enkelt.

Har du någon gång målat ditt tak i någon annan färg än vitt?
Nej, jag har aldrig målat ett tak överhuvudtaget men skulle säkert kunna välja någon annan färg än vitt om jag gör det.

Gillar du runda eller kantiga former? Runda!

Tycker du att du är kreativ?
Jodå, när jag mår bra och är inspirerad.

Gillar du att fylla år
? Tja jo, jag gillar att få presenter=) Att bli äldre är inget jag lider av mer på födelsedagar än andra dagar.

Är du händig? Det händer.. haha.. förlåt. Jo med en del saker.

Tycker du att våldsfilmer är häftiga? Inte ett dugg.

Vilken färg speglar din personlighet? Egentligen är det nog orange tror jag.. men ofta är det alldeles för mycket svart och grått ivägen för att den ska lysa och synas ordentligt.



Övrigt om mig är bland annat att jag gillar natur och vetenskapsprogram på tv om jag nu måste kolla på något. Att jag är kass socialt och kan inse ungefär en kvart efter att någon frågat mig hur det är och jag svarat att jag kanske borde fråga samma sak tillbaka. Att jag gillar Lilla My bäst i mumin och har blivit jämförd med henne mer än en gång. Att jag gillar senap och persilja som kryddor. Att jag helst köper mina kläder i frilufts eller sportbutiker. Att jag gillar skorpor.

Kommentarer
Postat av: deniiise :)

Bra sagt, du har så rätt så! Ingenting specifikt behöver ligga bakom, det kan vara allt på en gång som tillslut utlöser alla känslor på en och samma gång.

2011-09-06 @ 14:06:40
URL: http://flikkand.blogg.se/
Postat av: enbartmoa

sv: Åh, tack! Jag tycker verkligenom om vinrött såhär på hösten!

2011-09-06 @ 14:10:25
URL: http://enbartmoa.blogg.se/
Postat av: Patricia

Jag gillar inte heller våldsfilmer. Tycker att de är onödiga.



Hihi tack, du skulle sett herr älg. Hans ena horn var helt böjt. Kan lägga in en bild på stackarn.

2011-09-06 @ 14:24:22
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Patricia

Nej jag tror nog att det hänt något för det sår lite sårigt ut.

2011-09-06 @ 14:30:54
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: PatriciaP

Nej jag vet inte, det såg så dumt ut bara:/

2011-09-06 @ 16:41:30
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag tyckte det var en mysig och annorlunda lista. Plus att bonusfaktan så slutet uppskattas!



Är detsamma vad gäller lättväckt-heten, förresten. Är något fel vaknar jag direkt, eller om jag är det miiiinsta kissnödig. Men annars sover jag igenom falska brandlarm och åskväder hur lätt som helst!



Men, haha, det är bra! Att du inte gillar radiomusik visar bara hur mogen själ du har som inte berörs av ungdomens ytliga era! (eller något)

2011-09-06 @ 18:04:00
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: minna

känner också igen lättväcktheten... jag vaknar av att mina katter hoppar upp på bokhyllan, eller om en av dem knaprar på påslakanet. men jag sover genom åska och snöplogar.

hm. alla pratar om dessa hobnobs. har aldrig smakat. vad är så speciellt? eller gillar du bara dem som finns i england?

2011-09-06 @ 21:07:38
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se
Postat av: [kampen tillbaka]

sv; tack ,det låter inte alls bra detta hanna, fan att det ska vara så tufft, och inte ens vill du lägga in dig? jag förstår att du inte vill,men en liten paus från det kanske ?Önskar det fanns något jag kunde göra för att hjälpa dig, önska jag kunde trolla bort allt som tynger dig,och som förstör dig! fina Hanna..



Det går..emh ,eeeeeeh sådär?! upp och ner,fram och tio steg bak, osv osv..men framsteg finns där absolut.Men jag borde kommit längre än var jag är just nu,mår förfan inte ett dugg bättre,vilket jag trodde jag skulle göra.. men men hålla ut.

Jag har kommit in i det, har iallfall börja äta upp allt som serveras, okej idag klarade jag inte lunchen men vafan, men hemma..hemma är det ju jobbigast men jag kämpar på vill fan inte leva med skiten längre.

2011-09-06 @ 21:15:27
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
Postat av: minna

Okej. Men mejl är ju mycket bättre än inget. Hoppas han svarar. Jag har också svårt för att ringa upp. Men jag vill ändå peppa dig till att våga göra det, om det drar ut på tiden, eller om han skriver att du ska ringa... han är verkligen superenkel att prata med.



Jag gillar också mörk choklad. Kakor plus mörk choklad låter väldigt bra. Synd att det inte finns här. Men jag kanske ska testa nån av de andra sorterna :)

2011-09-06 @ 22:43:52
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0