Fullständigt slut

I fredagskväll började det med avslutning i klubben och på lördag morgon drog turneringen igång och sedan dess har det varit full fart. Tidiga morgnar och dagar i regn och gegga även om det var uppehåll idag tack och lov.

Jag är helt slut, alltså verkligen utmattad på alla sätt och vis. Min kropp känns som det vore jag som har spelat, öm och stel och alldeles alldeles jättetrött. Min hjärna har gått hem och lagt sig för länge sedan och jag är helt slut, sömnig, dödstrött. Dränerad för att använda samtalskontaktens favoritord. Total jävla dränerad.

Jag undrar hur i hela friden jag ska kunna ha ett jobb ens på tjugofem procent som det känns nu. Jag har gått upp mellan sex och sju tre dagar och skulle inte ha en chans att orka göra det imorgon. Det går helt enkelt inte. Finns inga mer reserver att ta av, jag skulle somna sittande så fort jag satte mig. Jag har varit syselsatt mellan sju och fyra timmar varje dag. Eller tja, jag har kanske haft två timmar varje dag när jag gjort något medan resterande tid bara varit att vara igång och med och titta.

Jag som just börjat att försiktigt släppa in tanken om sysselsättning på någon nivå. Yeah right... jag är bara inte där än.

Kommentarer
Postat av: Minna

känner verkligen igen det där. det går några dagar men sen är energin slut. för mig är det ett stort mysterium att människor klarar av att gå upp sex vecka efter vecka och jobbar 8 timmar om dagen. jag fattar inte. och jag kan inte klura ut vad som fattas, vad som jag gör fel. för jag måste ju vara fel, eftersom det är så många som klarar det...

2012-06-18 @ 20:45:12
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0