Fem saker om mig

Patricia lämnade denna utmaning till mig. Fem saker om mig som ni inte visste. Som såklart beror på vem du är. Någon vet säkert.

Jag var alldeles kalasblond tills jag var fyra/fem ungefär.

Jag har långkalsonger (observera, inga tights eller trumpbyxor utan långkalsonger) ungefär halva året för jag är en fryslort.

Jag tycker allt som oftast att frukt är godare än godis.

Jag och en kompis skrev en fortsättning på Harry Potterserien när vi gick i sjuan-nian och hon band in den på gymnasiet.

När jag fyllde nio fick jag samlingsboken "Stora boken om Mimmi" och läste ut den samma dag.


I vanlig ordning så vet jag inte vem jag ska utmana vidare så jag säger som jag brukar, känner du för det är du utmanad.

Kommentarer
Postat av: Patricia♔

Skoj, alltid kul att läsa sådana här egenheter;)



Kram

2012-03-08 @ 20:54:11
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Det där låter exakt som jag.. Jag vet inte hur många gånger jag sytt min förbannade arm men det har aldrig lett till något, ingen har agerat utan alla har som bara gett upp.

Fan jag blir så förbannad, du är värd mer än att må såhär. Hur länge ska du behöva må såhär liksom, när ska du få leva normalt ? Det finns inget bättre än att stå i målet och äga skiten ur alla! haha :)

2012-03-08 @ 22:07:38
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0