Sista lördagen i april.

Dagens höjdpunkt: Smaka på viol-lakritsteet jag köpte.
 
Dagens absoluta bottennapp: Ha brutalångest en halvtimme i Kista för att all mat är fel, fettbildande och asläskig.
 
 
Solen sken, jag satt på balkongen en stund. Jag gick ut och sprang. Årets jobbigaste runda slutade som årets längsta. Vägrade ge upp bara för att det var lite tungt. Skönt efteråt för att jag gjorde det. Jag tenderar att ge upp lite för lätt ibland.
 
Promenerade lite inne i stan. Vägrade mig att köpa kläder för idag var en sån dag när jag var för ful, fet och ovärd allt sådant. Så jag köpte te istället. Te är bra, det är jag alltid värd. Det är aldrig negativt.
 
Tittade på innebandy en kort stund och sedan åkte vi alltså till Kista. Jonathan hittade det han behövde och jag tyckte allt var fult, jag var ful och inte hade jag ätit mer än ett äpple på många många timmar. Därav den extra matångesten som inträdde. Jag åt, lämnade största delen av nudlarna men jag åt ändå till slut.
 
Det var min dag. Nu har jag bara så mycket ångest att jag helst av allt vill försvinna och tankarna på att skada mig är alldeles för otrevligt närvarande. Jag orkar bara inte. Lämna mig ifred.
 
Alinda "stjälper till" med städningen. Vi använder av den här
anledningen enbart såpa när vi moppar.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej.
Jag håller med dig om Kista, det är vidrigt att gå där speciellt där all mat är. Det luktar fett och fritös och lukten sätter sig i kläderna bara man närmar sig matstället. Sen alla dessa människor som är där!! Det är alldeles för mycket för mig. Panikångest är vad jag får..

Jag hoppas verkligen att du inte skadade dig själv på nåt sätt. Att det bara stannade vid tankar. Hoppas hoppas det!
Önskar dig en bra söndag och njut av theet du köpte.

lev väl

2013-04-28 @ 09:24:34
URL: http://dagarurmittliv.blogspot.com
Postat av: Maja

Låter ju inte alls som någon höjdardag direkt, hoppas verkligen att söndagen blev lite bättre för dig.
Förstår att det går ganska tungt för dig nu, så hoppas verkligen på att allt blir lättare snart.
Sv: Ja, jag tror att det var mycket pga av utmattning som jag sov så bra förra helgen, för hela den här veckan har det tagit 30-45 min för mig att somna...
Kram! <3

2013-04-28 @ 10:28:00
URL: http://cuilenya.blogg.se
Postat av: Emma

Ibland är det inte kul att prova kläder när man har en dålig dag. Din ångest låter verkligen jättejobig..jag hoppas verkligen att du börjar må bättre snart..

Svar: Haha förstår mig inte på dom som skiter i att träna vissa muskelgrupper för att dom tänker att dom typ inte behövs eller syns. Det ska ju va någon sorts balans ändå haha.

Nej alltså jag är inte heller någon långlöpare i huvudet. Krävs bra musik för att jag ska orka hålla i gång ett längre tag. Man vill som ge upp hela tiden:/ Lite fuskigt det där med svetten faktiskt haha!

2013-04-28 @ 21:03:40
URL: http://emmaforslunds.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag har viol te, men har varit sugen på att köpa viol-lakrits också, antar att det var gudomligt gott?:)

Tråkigt att du haft en sådan där dag!
Kramar

2013-04-28 @ 22:52:06
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0