Mitt 2012 del tre

Maj:
 
 
Maj var en månad där jag precis som alla andra tränade rätt mycket, mådde halvdant och funderade kring förhållandet mellan mat och träning.
 
Första majdagen när andra i min ålder till stor del var rätt bakfulla efter valborgsfirandet gick vi upp tidigt för att bege oss ut i skogarna åt nynäshamnshållet för att klättra.
 
 
 
 
 
 
Middagsmacka på hemvägen. Alltså rågsiktskaka... med stekt ägg, gott!
 
 
 
Dagen efter åkte jag och mamma till London ett par dagar. Vi gick i parker, drack te, åt frukost på hotellrummet och besökte lite olika museer. Vi hann med en utflykt till oxford också. Ja, så gick vi såklart, massor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Rekomenderar varmt trädgårdscafet (garden museeum). Dagens soppa
var kanon, brödet gott, riktigt smör och fantastiska bakverk. Päronkakan, åh!
 
 
 
Sedan fyllde jag år, det kommer jag inte ihåg mycket av. Någon vecka efter det så blev det lite mer klättring, den här gången betydligt närmare hemma.
 
 
 
 
 
 
Så här såg sista dagen i maj tvåtusentolv ut hemma hos oss:
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Diana Doss

ja, det var antagligen både den första och sista löparbanan för alla av oss ;)

ja, där håller jag helt med dig om skolan!

2013-01-01 @ 22:52:41
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0