Tjipp och helg...

Mest kaos i min hjärna just nu. Det är en massa saker jag borde, måste, skulle må bra av, ha nytta av att göra. Fast jag vet inte riktigt vad och hur mycket det är eller när det ska, borde, måste göras. Det är som masvis med lösa små trådar och ballonger som flyter runt och jag kan varken se dom ordentligt eller få fatt i dom. Så jag är stressad och hela jag känns som ett kaos och allt är fel och magen är uppspänd och mat är äckligt och tråkigt och ändå äter jag och sväller och hatar mig själv och ligger i sängen och hittar inte luften för att livet känns så vedervärdigt. 
 
Däremellan låtsas jag att livet är okej och går på lina och bakar chokladbiskvier med världens finaste Jonathan.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Oj, gå på lina:) Häftigt. Du är så bra på så himla mycket ju. Värsta talangen. Om du bara kunde se dig själv från mitt håll så skulle du vara imponerad, jag lovar♥

2013-07-01 @ 11:40:22
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Maja

Säger som Patricia, önskar att du kunde se dig själv från våra ögon. Du är så mycket mer än det som du själv beskriver, så jävla mycket mer!
Åh, så kul att ni troligtvis ska till värmland i augusti. Pappa och mamma ska faktiskt upp en gång till då, men jag jobbar så kommer inte kunna följa med - annars är ju kräftskivor ganska trevliga...
Kram! <3

2013-07-01 @ 17:30:23
URL: http://cuilenya.blogg.se
Postat av: Diana Doss

Hihi, ja ^^

Kul att höra att du gläds åt det :) skönt att känna sig så fri!

2013-07-02 @ 00:03:55
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0