Så var det slut

Japp. Idag var jag tillbaka på capio efter att behandlaren haft höstlov förra veckan och vi avslutade. Självskattning för att ha jämförelsematerial med hur det såg ut när jag skrevs in. Det var sämre, ingen överraskning där. Det är ju därför jag skrivs ut.
 
 
Min kropp är rätt faschinerande. Å ena sidan är den rätt slutkörd. Vilopuls på i snitt 38-39 och absolut noll förmåga att fokusera eller koncentrera mig. Å andra sidan går träningen fortfarande bra. Kanske inte som när jag varit allra mest på topp men bra nära. Jag har förutom pulsen praktiskt taget inga fysiska symptom. Vilket är fint. Psyket är ju som det alltid är.
 
 
Imorgon, samtal på psyk.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hanna, du måste ta hand om dig!

2013-11-06 @ 23:52:45
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0