Helgsummering.

Tungt i kroppen. Igår den sämsta och bästa löprundan för säsongen. Provade mina vinterlöparskor som inte är barfotamodell som jag sprungit i hel våren, sommaren och hitills i höst. Det var helt klart en omställning, andra muskler som jobbar. Fy så ovant det kändes. Förutom det var det tungt. Något så överjävligt tungt. Det var nog den löprunda som varit mest på tvång på väldigt, väldigt länge. Det gjorde den till den sämsta. Den bästa var rent tidsmässigt. För trots att det, framföraltl första tio minutrarna), kändes som jag försökte förflytta blyklumpar iförda roddbåtar så kom jag äntligen äntligen under dom där förbaskade trettioen minutrarna.
 
Maten går åt skogen. Jag blir tröttare, räddare och mer uppgiven för varje dag.
 
 
Annars då? Jo, helgen har varit kanonfin vädermässigt så jag har spenderat den inomhus med undantag av löprundan. Det har nämligen varit steg 1 i sm för handbollskillarna. Dom har spelat fantastiskt bra och värmt tränarhjärtat. Tvåa i gruppen med lika många poäng som gruppvinnaren (som vi slog med uddamålet) men lite sämre målskillnad. Inte illa alls faktiskt. Direkt till steg 3 i december.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Bra att det också blev den bästa löprundan, för att kompensera för det dåliga liksom. :-)

2013-10-07 @ 13:05:36
URL: http://faithhopelove.blogg.se
Postat av: Johanna

sv: Det låter konstigt.. För det viktigaste är ju inte att aldrig falla, utan att man kan ta sig upp om man faller.. massa kramar finaste du <3

2013-10-07 @ 15:48:19
URL: http://overklighet.blogspot.com
Postat av: Johan

Är du handbollstränare? :)

SV: Ja, det är det jag menar. Att när man har hört det så många gånger och inget händer, då kan man inte tro på det till slut. Jag tror dock på det. Tvivlar inte en sekund. Jag tror på dig!

Ja, jag förstår det. Jag vet inte hur det är i längden och alla är vi säkert olika, men när mitt ex mådde dåligt, då ville jag ändå att hon skulle vara ärlig mot mig, även om det tog hårt på mig med. Bättre med öppna kort än att gå och oroa sig och inte veta säkert, tyckte jag.

Vad kul! Får jag fråga var du har sett det live? :)

2013-10-10 @ 18:25:24
URL: http://schumacher4ever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0