Nåja, det var länge sedan sist i alla fall

Nuförtiden får jag ångest av att gå ut.
 
Jag har dock levt femton år med att göra saker fast jag har ångest så jag gör det ändå. Inte nära så mycket som jag borde men jag gör det. Det är en lite spännande sak. Det sägs ju att det blir lättare och mindre ångest om man går emot den. Jag gör det dagligen. Har gjort det länge. Jag har ångest ändå. Jag gör saker men är helt slut efteråt eftersom jag lägger så mycket energi på att göra det trots ångest.
 
Igår gick jag inte emot. Igårkväll slappnade jag av, sänkte garden och fick nya stygn. Idag är jag trött.

Kommentarer
Postat av: Maja

Massa styrkekramar till dig!
Vill inget hellre än att träffa dig & krama om dig. Du förtjänar så mycket bättre än det här.
Kärlek <3

2014-03-16 @ 14:09:34
URL: http://nolicedere.blogg.se
Postat av: Helene

Ibland tycker jag att ångesten blir mindre av att göra något om och om igen. Andra saker känns alltid lika illa, även om det utförs varje dag... Åka till skolan i högstadiet var en sådan sak, usch. Att göra i ordning matlåda har dock fungerat bättre och bättre.

2014-03-16 @ 18:51:22
URL: http://helenesoderberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0