Sen sist

-Har jag haft ångest så jag inte tar mig ut genom ytterdörren.
-Har vi blivit en iller kort, I fredags lämnade Meja in och visade att hon inte orkade mer. Eftersom hon hade turen att vara husdjur kunde hon få hjälp att somna in istället för att få en långsam utdragen död.
-Har jag åkt på en omgång magkatarr av modell värre och varit däckad under helgen.
-Har jag således ätit såkallad skonkost som är smaklös, färglös och näringslös. Mest bara fett och ångestbildande.
-Har jag i min vanliga npf-anda påbörjat ungefär femtio saker och inte avslutat en enda.
 
Nej, jag är inte glad och lycklig.

Kommentarer
Postat av: Silverglitter

Beklagar Meja :(, och att du har det så jobbigt överlag.

2014-09-02 @ 09:54:57
URL: http://silverglittrande.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0