Inte för att det är någon större skillnad den här veckan mot den för två veckor sedan.

Men ja.. livet pågår ju mest hela tiden oavbrutet så sammanfattningar och utvärderingar skulle ju kunna ske lite när som helst egentligen och jag vet inte om det är så spännande men i brist på ord som inte är så deprimerande att närstående som eventuellt läser dom får hjärtsnörp så kör jag ändå.
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Drack kaffe och tyckte det var gott.
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Har aldrig haft ett nyårslöfte och det är jag nöjd över.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Bekanta ja.
4. Dog någon som stod dig nära?: Tja det blev lite tommare på illerfronten tyvär.
5. Vilka länder besökte du?: Finland, Portugal och England.
6. Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015?: Livslust eller mod att dö.
7. Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?: Det är ju flera dagar men hela Sarekvandringen i juli.
8. Vad var din största framgång 2014?: Jag tror faktiskt inte jag kan komma på något.
9. Största misstaget?: Jag vill säga det mesta så jag gör det.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Ja.
11. Bästa köpet?: Diverse olika vandringsprylar.
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Förmodligen mat. Följt av klättringskortet och Sarekresan.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Att min vän blev gravid igen fort efter sitt satans missfall.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014?: Jag lyssnar sällan på ny musik så det är samma som vanligt och med andra ord svårt att skilja från andra år.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Ledsnare. Framförallt sjukare.
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Andats utan att det gjort ont.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Allt jag inte riktigt orkat.
18. Hur tillbringade du julen?: Med först den ena och sen den andra uppsättningen föräldrar. I mjukisbyxor och utan hets och krav och massvis med släkt.
19. Blev du kär i år?: Nej men jag är kär i karln redan ju;)
20. Favoritprogram på TV?: Enda jag ser på tv numera är slötittande på Simpsons och Family Guy när hjärnan behöver tomgångsunderhållning. Men att kalla dom favoriter vore fel.
21. Bästa boken du läste i år?: Boken om adhd som jag fick låna av psykologen.
22. Största musikaliska upptäckten?: Ingen direkt så men har lyssnat mer på Sigur Rós.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Förmodligen. Jag blev väldigt glad för mitt trangiakök.
25. Något du önskade dig men inte fick?: Säkerligen.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2014?: Inte en aning faktiskt. Kommer man ihåg sånt?
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Om jag hade velat uppleva det.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2014?: Friluftsnörd. Kläder efter väder. Skönt.
29. Vad fick dig att må bra?: Utomhuset.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Jag har aldrig varit sugen på en kändis.
31. Vem saknar du?: Alltid Paulina.
32. De bästa nya människorna du träffade?: Linus, min nya psykläkare och så kanske Erika som jag än så länge bara träffat en gång men bra var hon.

Kommentarer
Postat av: TicTacToe

Att gå upp i vikt har aldrig varit svårt tidigare för mig, men när det väl gäller så har jag tydligen tappat den förmågan och det skulle inte ha kunnat komma mer olämpligt då hela min psyk.hjälp hänger på det :-(

Ja, mjölk innehåller väl något ämne som lugnar? Har en vän som gick hos en riktig dålig samtalskontakt som bara kom med rådet att "Drick ett glas mjölk!" hehe nog att det kan hjälpa lite, men mjölk är ju inte lösningen på allt :P

Många tråkigheter på din lista <3 Väljer därför att fokusera på det bra som kaffe. Det var en lång tid du har klarat dig utan detta livselixir! Blev du fast direkt? För mig som började dricka det när jag var 19 så tog det ett tag innan jag kunde uppskatta smaken fullt ut men lukten av kaffe, alltså finns det något godare?! :P

Hur ser det ut med samtalen? Har du haft uppehåll under jul och nyår?

2015-01-05 @ 11:26:13
URL: http://tictactoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0