Insikter

När man ägnat en hel dag åt att stå emot impulser och inser att det är fan inte värt det. Det är så fruktansvärt jobbigt och inte blir det bättre. Jag vaknade alltså i förmiddags efter att hela morgonen halvvaknat och drömt om självskador. Det är kan jag meddela inte ett ultimat sätt att starta en dag. Att ha ångest i sömnen och ta den med sig till dagen.
 
Med det sagt, jag funderar rätt mycket på varför i hela friden jag ska stå emot och varför det är så jäkla många som envisas med att lviet blir bättre när jag hitills inte sett en enda hint av det utan snarare tvärtom.
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Det blir bättre. Jag vägrar tro något annat

Svar: Jag... någonstans försöker jag väl tro på det. Än är jag inte död. Men det blir svårare och svårare att hoppas på det. Det har gått så många år och det har gått åt ett helt annat håll än mot bättre. Men vad är det man säger, så länge det finns liv finns det hopp.
uppfortsomfan.blogg.se

2016-01-26 @ 22:49:57
URL: http://perspektiv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0