Vill. Orkar inte.

Jag vill skrika slåss och sprigna tusen mil. Jag vill slå mig, jag vill banka huvudet i väggen. Jag vill inte vara med. Jag vill fly, jag vill bort. Jag vill inte mer.
 
Jag orkar inte.
 
Jag orkar inte springa, inte skrika, inte slåss. Jag orkar inte. Det finns inget i mig som har energi att genomföra något. Jag orkar knappt släpa mig ur sängen. Jag bara somnar om och sover och sover. Jag går inte på promenader, jag ligger hemma och tittar i taket. Det är väl en jäkla tur att jag varken är hungrig eller vill äta så jag slipper bli så mycket tjockare av min apati. 
 
Imorgon har jag läkartid. Jag försöker förstå hur jag ska kunna vara närvarande och vaken klockan nio. Jag har sovit till minst tio varje dag i veckor.
 
Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Amanda CL

hoppas läkartiden gick bra?

2016-01-28 @ 22:49:25
URL: http://amandacarlberg.se/
Postat av: Elin

Hoppas läkartiden går bra. Vet att det är svårt. Det är skitsvårt snarare.. :/ Hatar det. Varje gång. men särskilt kl.10 på morgonen suger det.

det är sant. det är hemskt att det ska vara så att man måste känna sig "förtjänt" av bra saker. Men det är nog lite uppväxt-sak, mestadels för mig. Har aldrig kommit ifrån det, särskilt inte sista åren när jag känt mig bara förtjänt av skit.. Men en dag.
kramar

2016-01-28 @ 23:12:22
URL: http://www.uturanorexin.blogg.se
Postat av: Nathalie

Hoppas att det går bra imorgon hos läkaren! Är det en bra läkare du har? Ska tänka på dig! Kram

2016-01-28 @ 23:18:42
URL: http://Nouw.se/naatly

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0