Spännande?

Ok vi ignorerar en stund det faktum att jag inte riktigt vill leva och så leverar jag lite intressant och ointressant fakta om mig.
 
-Varje gång jag börjat äta efter en svältperiod har jag börjat gilla något nytt. Oliver, lakrits och kaffe är ett par exempel.
 
-Jag har hitills under mina trettio år i livet aldrig känt en längtan efter barn.
 
-Jag tuggar glass. All glass men jag gillar inte isglass, inte för att den är för kall att tugga utan för att jag har svårt för konsistensen som blir när man biter. Det liksom gnökgnisslar mot tänderna. Det här leder ju såklart till att jag äter glass fortare än någon jag känner och det är ju lite tråkigt när dom har över halva kvar och min är slut.
 
-Jag drömmer i princip adrig mardrömmar och har inte heller gjort under någon period under livet.
 
-Jag har torkat ihjäl en kaktus.
 
-Jag har aldrig ägt en handväska.
 
-Första gången jag klippte håret kort var jag tretton. Alltså kort på riktigt inte så där som en del benämner när det är ner till käkbenet. 
 
-Det mest värdefulla jag äger är min smutsiga söndernötta flodgris som jag haft sedan jag var ett. Jag skulle på riktigt ha svårt att välja mellan honom och min man. Tur att jag inte kommer hamna i den situationen.
 
-Jag önskar att jag var musikalisk men det är jag inte. Inte alls faktiskt.
 
-Jag är uppväxt utan tv.
 
-Jag har svårt att dricka och har alltid haft. Jag är jättekinkig när det kommer till smak och konsistens på dryck. Mat är jag inte så svår med men vätska... det är i princip bara mjölk, te, kaffe, vatten, juice ibland och vissa sorters saft som går ner och absolult inte sött till mat och vatten fungerar bara att få ner mer än enstaka klunkar av när jag tränar eller det är jättevarmt ute så jag får i mig det mesta av min vätska från te, kaffe och frukt.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: TicTacToe

Du vet ju att jag roas av din finurligt skrivna fakta :) Kul att få ta del av detta och känna igen sig, som t.ex. med glassen. Jag kan inte slicka på glass, den ska tuggas och ätas fort hehe

och BTW du passar riktigt bra i din kortklippta frisyr! Inte alla som kan bära upp det, så när jag skriver om mitt hår så handlar det inte om längden utan det tillstånd det är i med tunnhårigheten och det är väl den jag är rädd för att det skulle ses som ett hinder, men hey vad är det för ytlig person som skulle dissa mig p g a ngt sådant kan man ju försöka tänka...

2016-09-08 @ 21:50:54
URL: http://tictactoe.blogg.se
Postat av: Ida Jansson

Hahahaha😂 Torkat ihjäl en kaktus!

2016-09-10 @ 08:29:16
URL: http://onlyonewaytogo.blogg.se/
Postat av: Daniella 🌙

Du har brev på ingång <3

2016-09-13 @ 00:55:22
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Daniella 🌙

Hoppas det är ok att en del av bilden kom med btw, tänkte inte på att censurera :/

2016-09-13 @ 04:03:42
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0